24 Μαρ 2023

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ FAKE NEWS ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΜΠΗ!!!!


1. Το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα δεν λειτουργούσε...


Έχει αποδειχτεί πέραν πάσης αμφιβολίας ότι το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης στη Λάρισα

λειτουργούσε.


Ο σταθμάρχης μπορούσε να χαράξει την πορεία του τρένου ηλεκτρονικά στον τοπικό πίνακα

χειρισμού της Λάρισας, κάτι που δεν έκανε.

Ακόμα, όμως, και αν δεν χάραζε την πορεία ηλεκτρονικά, ο σταθμάρχης μπορούσε να

παρακολουθήσει το τρένο μέχρι 5,5 χλμ από την απομάκρυνσή του (για 10 περίπου λεπτά), κάτι

το οποίο επίσης δεν έκανε.

Συγκεκριμένα: Το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης είναι εγκατεστημένο από τον Νοέμβριο του

2022 και χρησιμοποιήθηκε έως και τις 22:12 τη νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου, δηλαδή έως μία

ώρα και κάτι πριν την ώρα του δυστυχήματος. Αυτό φανερώθηκε από το «μαύρο κουτί» του

συστήματος. Επαναχρησιμοποιήθηκε δοκιμαστικά τις πρώτες πρωινές ώρες της 1ης Μαρτίου,

μετά το δυστύχημα, και λειτούργησε κανονικά.


2.ΔΕΝ υπήρχαν δικλίδες ασφαλείας για να προστατέψουν από το ανθρώπινο λάθος..


Η αυτόματη χάραξη που θα είχε γλιτώσει το κακό, ήταν υποχρέωση από τη στιγμή που υπήρχε

τηλεδιοίκηση στη Λάρισα. Αυτή η υποχρέωση είχε επιβληθεί από τον ίδιο τον ΟΣΕ, με ειδική

εγκύκλιό του και αναφορά στον κανονισμό, 23.12.2022. Το ότι δεν έγινε αυτόματη χάραξη, ήταν

μια προσωπική επιλογή του σταθμάρχη. Άρα δικλίδες υπήρχαν. Δεν ήταν τυφλό το σημείο.

Αναλυτικά οι επιπλέον δικλίδες ασφαλείας που υπήρχαν ήταν οι ακόλουθες:

- Δικλίδα ασφαλείας ήταν το τοπικό σύστημα τηλεδιοίκησης που υπήρχε και έπρεπε να

χρησιμοποιηθεί. Όμως δεν χρησιμοποιήθηκε.

- Δικλίδα ασφαλείας ήταν ο δεύτερος σταθμάρχης που έπρεπε να είναι στη θέση του, αλλά δεν

ήταν.

- Δικλίδα ασφαλείας ήταν ο γενικός κανονισμός κινήσεως του ΟΣΕ που αγνοήθηκε.

- Δικλίδα ασφαλείας ήταν τα πρωτόκολλα για το πώς ακριβώς έπρεπε να γίνουν οι αναγγελίες

για το δρομολόγιο. Όμως δεν ακολουθήθηκαν.

- Δικλίδα ασφαλείας ήταν ότι επί 12 λεπτά περίπου, υπήρχε η δυνατότητα να δει κανείς στον

πίνακα της τοπικής τηλεδιοίκησης ότι το τρένο βρίσκεται σε λανθασμένη πορεία. Δυστυχώς,

όμως, αυτοί που έπρεπε, δεν το είδαν.


3. Η ΝΔ ιδιωτικοποίησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ...


Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ιδιωτικοποιήθηκε το 2017 για μόλις €45εκ., όταν τα €300εκ. τίμημα του Σαμαρά τα

έλεγαν προδοσία, της χάρισαν χρέη €700εκ. και της έδωσαν με το καλημέρα €250εκ. για άγονες

γραμμές. Σκεφτείτε πόσο χρόνο και χρήμα (για επενδύσεις, υποδομές κ.ο.κ.) θα είχαν κερδίσει

οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι αν η ιδιωτικοποίηση είχε προχωρήσει με τους όρους της κυβέρνησης

Σαμαρά.


Ο ΣΥΡΙΖΑ πούλησε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι μόλις 45εκ. ευρώ, λιγότερο από όσα επιδοτείται σε

ένα χρόνο. Και αφού πρώτα της χάρισε χρέη 692εκ. ευρώ προς το Δημόσιο.

Η κυβέρνηση ΝΔ διαπραγματεύτηκε ξανά και πέτυχε να γίνουν επιπλέον επενδύσεις με

συνολικό όφελος για το Ελληνικό Δημόσιο 600εκ. ευρώ, συν 20% των κερδών της εταιρείας.


4. Η ΕΕ μας έστειλε στα δικαστήρια για τον σιδηρόδρομο για θέματα ασφαλείας επί

Μητσοτάκη...


Η ΕΕ μας έστειλε στα δικαστήρια το 2022 αλλά για υποχρεώσεις που έπρεπε να εκπληρώσουμε

μεταξύ 2012 - 2015 (με παράταση έως 2017) και όχι για θέματα ασφαλείας. Επιπλέον,
 το 2018 πρόστιμο €2,4εκ. κλήθηκε να καταβάλει η ΕΡΓΟΣΕ με βάση την έκθεση της ΕΔΕΛ.