15 Ιουν 2023

! Από τη Λιβύη ξεκίνησε το αλιευτικό του θανάτου! Περίπου 500 οι νεκροί…στ΄ανοιχτά της Πύλhs του Άδη..


ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ . Οι δραματικές εκκλήσεις και καταγγελίες ακτιβίστριας, οι λάθος χειρισμοί των αρχών!!

Αυτή η εικόνα τους φάνηκε φυσιολογική;
Στείλτε τα φέρετρα στο Σαρκοζί και στο ΝΑΤΟ! Από τη Λιβύη ξεκίνησε το αλιευτικό του θανάτου! 400 αγνοούμενοι…στ΄ανοιχτά της Πύλου του Άδη.. Περίπου 500 οι νεκροί…ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ. ήταν ένα απόλυτα διαφαινόμενο ναυάγιο γιατί δεν έγινε καμιά επιχείρηση αποτροπής του ή γιατί κι όσοι χειρισμοί έγιναν επιδείνωσαν την κατάσταση;
Oι αρχές έγκαιρα είχαν λάβει γνώση και είχαν σαφή εικόνα της κατάστασης είχαν πολύ χρόνο ν΄αντιδράσουν και όμως. Πως έχασαν 600 ανθρώπους μέσα από τα χέρια τους.. FRONTEX…ελληνικές αρχές. Πως μια ακτιβίστρια είχε εικόνα σαφέστερη ότι επίκειται τραγωδία και έκανε δραματικές εκκλήσεις για διάσωση απ΄ότι οι υπεύθυνοι; Εγκληματική αμέλεια ή ενδεχόμενος δόλος; Καταγγελία ότι οι χειρισμοί από ελληνικής πλευράς επίσπευσαν αντί ν΄αποτρέψουν την τραγωδία. Ελλάδα Ιταλία Μάλτα και η FRONTEX ολόκληρη ΕΕ δεν μπόρεσαν να σώσουν τον κόσμο.

Έπρεπε άμεση εγκατάλειψη κι εκκένωση του πλοιαρίου από την πρώτη στιγμή αφού δεν τηρούσε στοιχειώδεις κανόνες ασφαλούς διέλευσης και ήταν καραμπινάτη περίπτωση λαθροδιακίνησης ανθρώπων .. και τώρα πενθούν ας πενθήσουν για την υποκρισία τους και τα εγκλήματα της Δύσης κατά των λαών της Ανατολής



Στείλτε τα φέρετρα στο Σαρκοζί και στο ΝΑΤΟ που διέλυσαν την πιο αναπτυγμένη και πλούσια προσοδοφόρα χώρα της Β Αφρικής τη Λιβύη με πόλεμο, όπως έκαναν με Ιράκ, Συρία, Υεμένη.. Από την Ανατολική Λιβύη το λιμάνι Τομπρούκ ξεκίνησε η καραβιά του θανάτου που στοίχισε τη ζωή σε περίπου 500 ανθρώπους. Kι αυτό γιατί μετά τον πόλεμο των Δυτικών και τον εμφύλιο που υποκίνησαν ξανάρχισε το δουλεμπόριο στην Αφρική από τη Λιβύη..Γύρισαν την Αφρική στην αποικιοκρατία.

Φωτογραφίες από το πλοίο που ναυάγησε ανοιχτά της Πύλου έδωσε στη δημοσιότητα το Λιμενικό, λίγη ώρα πριν ανατραπεί και παρασύρει στον βυθό δεκάδες δυστυχισμένους ανθρώπους.



Οι φωτογραφίες δείχνουν εκατοντάδες ανθρώπους να στοιβάζονται κυριολεκτικά πάνω στο πλοίο, ενώ άγνωστος αριθμός ανθρώπων ήταν κλεισμένοι στο αμπάρι και στους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Άρα οι αρχές ήξεραν και η ολιγωρία που επέδειξαν ήταν καθοριστικής σημασίας για την έκβαση.…

Από Λιβύη που ήταν πρώην ιταλική αποικία κατευθυνόταν προς Ιταλία. Είναι σίγουρο πως ήταν ανεπιθύμητοι γνωστή η Λαμπεντούσα..πρώτες οι ιταλικές αρχές ειδοποίησαν τις ελληνικές….

Επίσης το καράβι προερχόταν από περιοχή που ελέγχει ο Χαφτάρ που δεν είναι ο εκλεκτός της Δύσης..

Το 3ημερο εθνικό πένθος που κηρύχθηκε συμπίπτει με την κηδεία του εθνικού συνθέτη Γιάννη Μαρκόπουλου και την επισκιάζει θα γίνει την Πέμπτη….πλήρης αποσιώπηση…

Τουλάχιστον 78 μετανάστες πνίγηκαν την Τετάρτη στη βύθιση του σκάφους τους στη Μεσόγειο Θάλασσα, στη νοτιοδυτική Ελλάδα, ενώ 104 διασώθηκαν από την ελληνική ακτοφυλακή. Σύμφωνα με τοπικά μέσα ενημέρωσης, στο σκάφος επέβαιναν τουλάχιστον 600 άτομα ενώ καλά πληροφορημένες πηγές μιλούν για 750. Η έρευνα συνεχίστηκε την Τετάρτη για να βρει άλλους επιζώντες. Αυτό είναι το πιο θανατηφόρο ναυάγιο της χρονιάς στην Ελλάδα.

Τουλάχιστον 78 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε ναυάγιο τη νύχτα από την Τρίτη 13 έως την Τετάρτη 14 Ιουνίου στα ανοιχτά των ελληνικών ακτών. Περίπου 104 ναυαγοί διασώθηκαν από το Ελληνικό Λιμενικό Σώμα και μεταφέρθηκαν στην πόλη της Καλαμάτας, ένα λιμάνι που βρίσκεται στα νοτιοδυτικά της χώρας.

Τα ελληνικά τηλεοπτικά κανάλια έδειξαν εικόνες επιζώντων, με γκρι κουβέρτες στους ώμους και υγιειονομικές μάσκες στα πρόσωπά τους, να κατεβαίνουν από ένα γιοτ. Άλλοι απομακρύνθηκαν με φορεία. Τέσσερις από αυτούς μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Καλαμάτας με συμπτώματα υποθερμίας.



Σύμφωνα με πληροφορίες που έδωσαν οι ελληνικές αρχές, οι ναυαγοί είναι κυρίως από την Αίγυπτο, τη Συρία,την Παλαιστίνη και το Πακιστάν. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το σκάφος είχε φύγει από το Τομπρούκ, στα ανατολικά της Λιβύης, με κατεύθυνση την Ιταλία, την Παρασκευή 9 Ιουνίου. Περιοχή που ελέγχει ο Χαφτάρ..

600 μετανάστες στο σκάφος ή και 700.
Ο αριθμός των επιβατών στο σκάφος δεν έχει επιβεβαιωθεί από τις ελληνικές αρχές. Όμως, τα τοπικά μέσα μιλούν για τουλάχιστον 600 άτομα, γεγονός που προκαλεί φόβους για την εξαφάνιση εκατοντάδων ναυαγών ίσως και πάνω από 400.

Η επιχείρηση διάσωσης συνεχίστηκε το απόγευμα της Τετάρτης σε διεθνή ύδατα ανοιχτά της ελληνικής πόλης της Πύλου. Περιλαμβάνει έξι σκάφη της ακτοφυλακής, ένα στρατιωτικό αεροπλάνο και ελικόπτερο καθώς και ένα drone της Frontex, της ευρωπαϊκής υπηρεσίας επιτήρησης των συνόρων.

Το σκάφος εντοπίστηκε για πρώτη φορά την Τρίτη από την ιταλική ακτοφυλακή, η οποία ειδοποίησε τους Έλληνες και Ευρωπαίους ομολόγους της. Οι μετανάστες που επέβαιναν στο πλοίο «αρνήθηκαν οποιαδήποτε βοήθεια», σύμφωνα με τις ελληνικές αρχές. Η πλατφόρμα για τη βοήθεια μεταναστών στη θάλασσα, Alarm Phone, ανέφερε στο Twitter ότι είχε ειδοποιηθεί την ίδια μέρα από ναυαγούς που βρίσκονται σε κίνδυνο, όχι μακριά από το σημείο της βύθισης.

Δηλ. το είχαν εντοπίσει ήταν χωρίς διακριτικά όπως λένε τα κανάλια σίγουρα θεωρήθηκε ύποπτο κι όμως άφησαν το καρουδότσουφλο με 600 ανθρώπους στην τύχη του και τώρα παίζουν τους ανθρωπιστές. Είναι φιλάνθρωποι είναι αυτοί οι ίδιοι που τους βγάλαν στη θάλασσα της απόγνωσης αφού με πολέμους κι εμφυλίους κατέστρεψαν τις χώρες τους και τις ζωές τους..Τι θα πει ”αρνήθηκαν βοήθεια”, μπορούν να κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα πλωτά φέρετρα στη Μεσόγειο; To σκλαβοπάζαρο και το δουλεμπόριο από την Αφρική πάλι νομιμοποιήθηκε;

Σύμφωνα με δημοσιογράφο με έδρα την Ελλάδα, κάθε επιβάτης είχε πληρώσει 4.500 δολάρια (περίπου 4.000 ευρώ) για τη διέλευση.


Μια ιδιαίτερα θανατηφόρα χρονιά
Τον τελευταίο χρόνο, βλέπουμε όλο και περισσότερες αναχωρήσεις πλοίων μεταναστών από την ανατολική Λιβύη. “Δεν είναι ασυνήθιστο για τα σκάφη να κάνουν αυτή τη διαδρομή. Οι αναχωρήσεις από την ανατολική Λιβύη ήταν πιο συχνές” από το περασμένο καλοκαίρι, αναφέρει ο Φρεντερίκο Σόντα, επικεφαλής της αποστολής της Λιβύης στον Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης (ΔΟΜ). Οι άνθρωποι βγαίνουν τώρα στη θάλασσα από αυτή την περιοχή, για να αποφύγουν τις αναχαιτίσεις από τη λιβυκή ακτοφυλακή, η οποία είναι συγκεντρωμένη στα δυτικά της χώρας.

Αλλά η διέλευση δεν είναι χωρίς κίνδυνο. Η Ανατολική Λιβύη είναι πολύ πιο μακριά από την Ιταλία από το δυτικό τμήμα, από όπου επιβιβάζεται η πλειοψηφία των μεταναστών. Για παράδειγμα, 1.200 χιλιόμετρα χωρίζουν τις δύο παραθαλάσσιες πόλεις Τομπρούκ (στα ανατολικά) και την Τρίπολη (στα δυτικά), που βρίσκονται κάτω από τη Σικελία. Ένα ταξίδι που ξεκίνησε από την ανατολική Λιβύη είναι επομένως «πολύ μεγαλύτερο», πρόσθεσε ο Federico Soda…

Η διαδρομή της Μεσογείου παραμένει η πιο θανατηφόρα στον κόσμο. Το 2022, 2.406 μετανάστες έχασαν τη ζωή τους σε αυτή τη θαλάσσια περιοχή, σημειώνοντας αύξηση 16% από έτος σε έτος, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση του ΔΟΜ. Και το έτος 2023 κινδυνεύει να σημειώσει νέο ρεκόρ: από τον Ιανουάριο, 1.166 άνθρωποι έχουν ήδη πεθάνει ή εξαφανιστεί σε αυτά τα νερά, συμπεριλαμβανομένων 1.030 στην κεντρική Μεσόγειο. Τέτοιος αριθμός δεν είχε αναφερθεί από το 2017.

Η επιχείρηση για τον εντοπισμό άλλων επιβαινόντων συνεχίζεται. Στην επιχείρηση διάσωσης των μεταναστών στο ναυάγιο που έγινε σήμερα στην Πύλο, οι Ένοπλες Δυνάμεις συμμετείχαν με μία φρεγάτα του Πολεμικού Ναυτικού, ένα αεροσκάφος C-130, ένα Ελικόπτερο Super Puma της Πολεμικής Αεροπορίας και με ένα Ελικόπτερο S-70 του Πολεμικού Ναυτικού. Επιχειρούν επίσης δύο περιπολικά σκάφη ένα ναυαγοσωστικό του λιμενικού, επτά παραπλέοντα πλοία και ένα μη επανδρωμένο αεροσκάφος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Αρχές δεν γνωρίζουν ακόμα τον ακριβή αριθμό των επιβαινόντων, κάτι που κάνει δύσκολη την εκτίμηση για τους αγνοούμενους.

Ο Διεθνής Οργανισμός Μετανάστευσης κάνει λόγο για τουλάχιστον 400 επιβαίνοντες, στο αλιευτικό.

Στις ελληνικές αρχές σήμανε συναγερμός όταν το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης ενημερώθηκε από το RCC ROME για αλιευτικό σκάφος στην ανωτέρω περιοχή, στο οποίο επέβαινε μεγάλος αριθμός αλλοδαπών. Άμεσα δεσμεύτηκαν παραπλέοντα πλοία προς εντοπισμό του Α/Κ σκάφους.

Μαρτυρία….ακτιβίστριας Nawal Soufi

Εντοπίστηκε αεροσκάφος κοντά στο σκάφος σε κίνδυνο.Η Ελλάδα έχει ενημερώσει ότι θα φέρει νερό και τρόφιμα στο σκάφος που βρίσκεται σε κίνδυνο.
Ένα φορτηγό πλοίο είναι κοντά στο σκάφος.
Έξι μετανάστες έχασαν τη ζωή τους, σύμφωνα με τον απολογισμό ενός από τους μετανάστες.
(Ελπίζω ειλικρινά να αποδειχτεί λάθος)
Άλλα δύο άτομα βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση.

Πολύ επείγον 
Ένα εμπορικό κοντά στο σκάφος με 750 άτομα, πέταγε ένα ένα μπουκάλια νερό. Κάθε φορά που πετούσε ένα μπουκάλι, οι μετανάστες πήγαιναν όλοι μαζί στη μία πλευρά του σκάφους για να πάρουν το νερό. Αυτό προκάλεσε μια σοβαρή ανισορροπία που κινδύνεψε να βυθιστεί το σκάφος. Αργότερα, προσπάθησαν να δέσουν τη βάρκα με σχοινιά, αλλά στην πορεία πλησίασε η τραγωδία.
Ζητάμε άμεση βοήθεια από την Ελλάδα ή τη Μάλτα. Προσπαθώ να συνεχίσω να διαχειρίζομαι την κατάσταση του πανικού στο πλοίο, καθιστώντας σαφές ότι δεν θα αφεθούν στη μοίρα τους και ότι σίγουρα θα φτάσουν και άλλα πλοία για να ολοκληρώσουν τη διάσωση.


Εξουσιοδοτώ τους δημοσιογράφους που επικοινωνούν μαζί μου αυτές τις ώρες να χρησιμοποιήσουν αυτήν την έκδοση για να τεκμηριώσουν μέρος της δυναμικής των χθεσινών γεγονότων. Στις 13 Ιουνίου 2023, τα ξημερώματα, επικοινώνησαν μαζί μου μετανάστες που επέβαιναν σε μια βάρκα φορτωμένη με 750 άτομα και μου είπαν για τη δύσκολη κατάστασή τους. Μετά από πέντε ημέρες ταξιδιού, τα νερά είχαν τελειώσει, ο οδηγός του σκάφους τους είχε εγκαταλείψει στην ανοιχτή θάλασσα και στο πλοίο υπήρχαν επίσης έξι νεκροί. Οι μετανάστες δεν ήξεραν ακριβώς πού βρίσκονταν, αλλά χάρη στην άμεση τοποθεσία του τηλεφώνου Turaya, μπόρεσα να βρω την ακριβή τοποθεσία τους και ειδοποίησα τις αρμόδιες αρχές. Ωστόσο, η κατάσταση έγινε πιο περίπλοκη όταν ένα πλοίο πλησίασε το σκάφος, το έδεσε με σχοινιά σε δύο σημεία του σκάφους και άρχισε να πετάει μπουκάλια με νερό. Οι μετανάστες ένιωσαν μεγάλο κίνδυνο, καθώς φοβήθηκαν ότι τα σχοινιά θα μπορούσαν να ανατρέψουν το σκάφος και ότι οι μάχες επί του σκάφους για να πάρουν νερό θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε ναυάγιο. Εξαιτίας αυτού, απομακρύνθηκαν ελαφρώς από το σκάφος για να αποφύγουν ένα ασφαλές ναυάγιο.

Κατά τη διάρκεια της νύχτας, η κατάσταση στο σκάφος έγινε ακόμη πιο δραματική: οι μετανάστες ήταν μπερδεμένοι και δεν καταλάβαιναν αν αυτή ήταν μια επιχείρηση διάσωσης ή ένας τρόπος να θέσουν τη ζωή τους σε ακόμη μεγαλύτερο κίνδυνο. Έμεινα σε επαφή μαζί τους μέχρι τις 23:00 ώρα Ελλάδας, προσπαθώντας να τους καθησυχάσω και να τους βοηθήσω να βρουν μια λύση. Όλη την ώρα με ρωτούσαν τι πρέπει να κάνουν και έλεγα ότι η ελληνική βοήθεια θα ήταν καθ’ οδόν. Σε αυτό το τελευταίο τηλεφώνημα, ο άντρας με τον οποίο μίλησα μου είπε συγκεκριμένα, «Νιώθω ότι αυτή θα είναι η τελευταία μας νύχτα ζωντανός». Όταν οι μετανάστες απομακρύνθηκαν ελαφρώς από το πλοίο, δεν υπήρχε πρόθεση να συνεχίσουν το ταξίδι προς την Ιταλία, καθώς δεν θα ήξεραν πώς να πλοηγηθούν στα ιταλικά ύδατα, καθώς ο πραγματικός οδηγός του σκάφους έλειπε και συνέχισαν να ρωτούν τι να κάνουν . Χρειάζονταν πολύ βοήθεια στα νερά όπου βρίσκονταν και αν είχαν εκφράσει την προθυμία τους να συνεχίσουν το ταξίδι τους στην Ιταλία, φυσικά θα έστελνα ενημέρωση στη Μάλτα, την Ελλάδα και την Ιταλία, αλλά οι μετανάστες δεν είπαν ποτέ κάτι τέτοιο. Είναι ποτέ δυνατόν η απόδραση των μεταναστών από την κατάσταση κινδύνου στην οποία βρέθηκαν να ερμηνεύτηκε από τις ελληνικές αρχές ως διαφυγή από τη διάσωση; Αυτές είναι ερωτήσεις στις οποίες δεν μπορώ να απαντήσω, αλλά μπορώ να καταθέσω ότι αυτοί οι άνθρωποι πάντα ζητούσαν να σωθούν από οποιαδήποτε χώρα. Αυτή είναι η τελευταία ακριβής θέση που στάλθηκε από το τηλέφωνο Turaya και κοινοποιήθηκε στη Μάλτα, την Ελλάδα και την Ιταλία

Θέση 15.10, ώρα Ελλάδας. Lat N 036 Deg 008’059.660″ Lon E 021 Deg 002’009.749″ Όλο το απόγευμα και μέχρι τις 23.00 δεν έκανα τίποτα άλλο από το να καθησυχάσω τους ανθρώπους που τηλεφωνούσαν από το σκάφος, εξηγώντας τους ότι οι αρμόδιες αρχές είχαν τη θέση του σκάφους για πολλές ώρες και ότι σίγουρα θα έφτανε βοήθεια. Το μόνο που έπρεπε να κάνουν ήταν να αντιμετωπίσουν την κατάσταση πανικού στο πλοίο.

Tι ισχυρίζεται η ελληνική πλευρά..

Στις 22:40 κατέπλευσε πλησίον του αλιευτικού το σκάφος του Λιμενικού Σώματος από την Κρήτη. Παρέμεινε σε απόσταση και το παρατηρούσε διακριτικά, χωρίς να διαπιστώνει πρόβλημα στην πλεύση του, καθώς είχε σταθερή πορεία και ταχύτητα.

Αυτό συνεχίστηκε μέχρι τη 01:40 πμ της 14ης Ιουνίου. Την ώρα αυτή ο επιβαίνων στο αλιευτικό ενημέρωσε το Κέντρο Επιχειρήσεων του Αρχηγείου ότι παρουσιάστηκε βλάβη στη μηχανή του σκάφους και έπαψε να κινείται.

Το συγκεκριμένο γεγονός επιβεβαιώθηκε και από το παραπλέον πλωτό του Λιμενικού.

Άμεσα το πλωτό του Λ.Σ. προσπάθησε να προσεγγίσει το αλιευτικό για να διαπιστώσει το πρόβλημα.

Στις 02:04 πμ ο κυβερνήτης του παραπλέοντος σκάφους του Λ.Σ. ενημέρωσε το Κέντρο Επιχειρήσεων ότι είδε το αλιευτικό να παίρνει μια δεξιά στη συνέχεια μια απότομη αριστερά κλίση και μετά άλλη μια δεξιά κλίση τόσο μεγάλη, που είχε ως αποτέλεσμα την ανατροπή του αλιευτικού (ναυτική ορολογία «παλάντζο»).

Σε δέκα με δεκαπέντε λεπτά αργότερα το σκάφος βυθίστηκε ολοσχερώς. Πλήθος επιβαινόντων που βρίσκονταν στα εξωτερικά καταστρώματα έπεσαν στη θάλασσα.

Άρχισε τότε η ευρεία επιχείρηση έρευνας – διάσωσης, που συνεχίζεται.

dimpenews.com
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη