30 Οκτ 2023

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ : ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ;


Μας έχει πνίξει η μπόχα των ποικίλων αρμοδίων και υπευθύνων γιά τα ζητήματα ,τα οποία και καλύπτουν με τον μανδύα των “ατομικών” ή ανθρώπινων δικαιωμάτων.

Εφευρίσκουν δικαιώματα γιά έμψυχα και άψυχα ,εμπόλεμους ή όχι.

Εφευρίσκουν δικαιώματα γιά εγκληματίες ή όχι. Και εξανίστανται μαζικά,αν κατά τη γνώμη τους “παραβιαστούν” τα κατασκευασμένα δικαιώματα. Τότε με πρωτεργάτες τους μαφιόζους των καναλιών και τους πολιτικούς κοντραμαγκέρηδες των δικαιωμάτων, σκούζουν “εν χορώ¨γιά δήθεν παραβιάσεις και απαιτούν τις μέγιστες των ποινών γιά τους κατά την επιθυμία τους υπεύθυνους!!!

Εγώ ως φυσικό πρόσωπο, Έλληνας πολίτης, έχοντας εκπληρώσει τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις, έχοντας προσφέρει ως εθελοντής σε μιά σειρά κοινωνικών δράσεων και πληρώνοντας ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ τους φόρους μου, συχνά πυκνά έρχομαι αντιμέτωπος με δημοσιεύματα που υβρίζουν την Πίστη μου και Πίστη των Ελλήνων -κατά πλειοψηφία- ενώ υφίσταμαι την ατίμωση των σεβασμάτων της Χώρας μου είτε από εγχώριους εφιάλτες είτε από εισαγώμενους … ρολίστες. Σε όλα αυτά δεν βρίσκω το κράτος που πληρώνω, να μου παρέχει ισονομία και δικαιοσύνη!!!

Οι υποτιθέμενοι θεράποντες της Δικαιοσύνης φαίνεται να δείχνουν “ευαισθησία” ως προς τα κάθε είδους “δικαιώματα” επιλεκτικά και προσβλητικά γιά τους γηγενείς ενώ ΑΜΕΣΑ και ΑΔΙΑΚΡΙΤΑ υιοθετούν καταγγελίες κάθε “λάθρο” και επαγγελματία διακινητή (υπό “μη κυβερνητικές οργανώσεις” δρώντα), ο οποίος ασκεί βία με ένα σωρό τρόπους κατά των γηγενών.Οι γηγενείς Έλληνες αισθανόμαστε πολιορκημένοι στην ίδια μας την Πατρίδα, η οποία παραδόθηκε “αμαχητί” με τις συμφωνίες πολιτικών καριέρας και αβελτηρίας προσωπικής, που φτάνει στα όριια της μειοδοσίας.

Παρόλα αυτά, εγώ ως Έλληνας πολίτης θα πρέπει να παρακολουθώ χωρίς αντιδράσεις αυτά που μου επιβάλουν οι ΜΚΟ,οι Βρυξέλλες, το ΝΑΤΟ και εγώ δεν ξέρω ποιός άλλος υιοθετώντας τη “λογική” της αφασίας και του “ωχαδελφισμού”, που μου προτείνει με άλλα λογια και η Αριστερά της προόδου, όπως και η δεξιά της κουκούλας! Αν θελήσω να ζήσω και να ενεργήσω ως ελέυθερος και πατριώτης πολίτης κινδυνεύω να στοχοποιηθώ από τις αρχές της χώρας μου -την οποία πληρώνω όπως εκείνη μου επιβάλλει- ως ομοφοβικός,ρατσιστής,εγκληματίας και ό,τι άλλο…

Κι όμως δεν είμαι τίποτε άλλο παρά ένα από τα εκατομμύρια “κορόϊδα” που κατασκεύασαν οι κάθε κοπής “δικαιωματιστές” με την πρωτοστασία των πολιτικών (όλων των καλοπληρωμένων βουλευτών), και των λιποβαρών θεσμών! Κι όμως καλούμαι τάχα στις κάλπες με τα ίδια ψευδοδιλλήματα κάθε φορά και με τη συμπαιγνία όλων των θεσμών και όλων των φυσικών προσώπων που τους στελεχώνουν. Αυτό φοβάμαι ότι θα αποτελέσει όχι απλά βραδυφλεγή βόμβα αλλά επικίνδυνο μίγμα που αν εκραγεί ο Θεός μας να φυλάξει. Αυτή την αγωνία βέβαια δεν την συμμερίζονται όλοι όσοι πλούτισαν με κάθε τρόπο στα τελευταία χρόνια της αναίσχυντης κλεπτοκρατίας, στα οποία μάταια φαίνεται να περιμένουμε να δοθεί ένα τέλος από την Ελληνική πολιτεία. Βρέθηκαν όλοι, κράτος και πολίτες λιποβαρείς και σαθροί… Οπότε;

Εδώ που φαίνεται ότι φτάσαμε δεν μας μένει παρά μιά … καταστροφή που θα μηδενίσει ή θα ταρακουνήσει την πλάση ώστε να πάψει να αδικεί εκείνους που από επιλογή δεν θέλουν να βρωμήσουν. Αυτό το “άχ” των καταπιεσμένων λόγω συνείδησης και αρχών θα πνίξει φοβάμαι ή μάλλον … ελπίζω την βρωμιά της παρούσης κοινωνίας, εκείνων που δηλώνουν δικαιωματιστές υπό την έννοια ότι (νομίζουν¨δικαίωμάτους να απαιτούν να μου αφαιρούνται καθημερινά δικαιώματα με τη σφραγίδα Διεθνών Οργανισμών (στους οποίους οι κυβερνήσεις της χώρας μου παρέδωσαν τα ατομικά δικαιώματα των υπηκόων της) και Οργανώσεων ιδιωτικών συμφερόντων (ιδιοκτήτες αποκαλύφθηκαν και είναι μεγιστάνες πλούτου και παγκόσμιοι παίκτες αντικοινωνικών παιγνίων), μάλλον με το … αζημίωτο!!!

Αγαπητοί πα6ριώτες , ώρα γιά περίσκεψη, ΠΡΟΣΕΥΧΗ, ΠΡΟΣΟΧΗ και μεγάλες αποφάσεις…..

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη