17 Ιουν 2024

Αυτό δεν είναι δικαιοσύνη πάντως κύριε Φλωρίδη….

 


Σε λίγο θα τον συμπονέσουμε κιόλας τον κακοποιητή Απόστολο Λύτρα που μόνο που δεν την σκότωσε την γυναίκα του αλλά αφέθηκε ελεύθερος γιατί ζήτησε συγνώμη, υποσχέθηκε πως δεν θα το ξανακάνει και πως θα ζητήσει βοήθεια, να «θεραπευτεί»...

Πάντως κι αυτός την «υπεραγαπούσε» κι αναρωτιέται κανείς τι θα έκανε αν δεν την «υπεραγαπούσε». 

Ολη του η δήλωση στους δημοσιογράφους:

«Ομολόγησα την πράξη μου, ζητώ συγγνώμη από τη σύζυγό μου που υπεραγαπώ και από τις τρεις κόρες μου. Δυστυχώς βρέθηκα σε μία κατάσταση, δεν έχω υπάρξει ξανά βίαιος θα κοιτάξω πώς να θεραπευτώ, να ζητήσω βοήθεια. Έχω χτίσει μία καριέρα με πολύ κόπο, θα αναζητήσω τις αιτίες που έφτασα σε αυτό το σημείο, δεν είναι κάτι που μπορώ να συγχωρέσω στον εαυτό μου. Να μην βρεθεί κανείς άλλος σε τέτοια κατάσταση. Ζητάω συγγνώμη από τη Σοφία και τις κόρες μου και από όλο τον κόσμο».

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη