3 Αυγ 2024

Αυτός είναι ο Θάνος Κουλουτμπάνης


 ✍️  Λίγα λόγια για εμένα & γιατί πιστεύω πως μπορώ να υπηρετήσω τους επαγγελματίες της Θεσσαλονίκης μέσα από μια σύγχρονη και αποτελεσματική διοίκηση στο ΕΕΘ! 

​📍 Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη & είμαι

απόφοιτος του ιστορικού 𝟱ου Λυκείου. Σπούδασα Ηλεκτρονικός Μηχανικός στο Α.Τ.Ε.Ι.Θεσσαλονίκης και πραγματοποίησα το μεταπτυχιακό μου στο 𝗨𝗻𝗶𝘃𝗲𝗿𝘀𝗶𝘁𝘆 𝗼𝗳 𝗦𝘂𝗿𝗿𝗲𝘆 - 𝗗𝗘𝗣𝗔𝗥𝗧𝗠𝗘𝗡𝗧 𝗢𝗙𝗠𝗘𝗖𝗛𝗔𝗡𝗜𝗖𝗔𝗟 𝗘𝗡𝗚𝗜𝗡𝗘𝗘𝗥𝗜𝗡𝗚 (𝗠𝗦𝗖), στον τομέα της Βιοϊατρικής Μηχανικής (𝗕𝗶𝗼𝗺𝗲𝗱𝗶𝗰𝗮𝗹 𝗲𝗻𝗴𝗶𝗻𝗲𝗲𝗿𝗶𝗻𝗴).

Η επιχειρηματική μου δραστηριότητα ξεκίνησε το 𝟮𝟬𝟬𝟲, με την ίδρυση της εταιρείας παροχής υπηρεσιών Συμβούλων και Πληροφορικής ​➡️ «ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΕΠΕ» - 𝗖𝗼𝗺&𝗖𝗼𝗺, η οποία είναι μέλος του ΕΕΘ και του Συνδέσμου Εταιρειών Πληροφορικής Βορείου Ελλάδος. Επιπλέον, από το 𝟮𝟬𝟭𝟰, συμμετέχω στην εταιρεία  ​➡️ ΛΥΣΕΙΣ ΕΥΦΥΩΝ ΠΟΛΕΩΝ Α.Ε. (𝗦𝗺𝗮𝗿𝘁 𝗖𝗶𝘁𝗶𝗲𝘀 𝗦𝗼𝗹𝘂𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀 𝗦.𝗔.), και από το 𝟮𝟬𝟭𝟳, στην εταιρεία  ​➡️ 𝗡𝗼𝘃𝗲𝗹𝗧𝗲𝗰𝗵. Από τον Νοέμβριο του 𝟮𝟬𝟮𝟮, είμαι Πρόεδρος και 𝗖𝗘𝗢 της εταιρείας ​➡️ 𝗜𝗡𝗙𝗢𝗧𝗥𝗨𝗦𝗧, του μεγαλύτερου πρακτορείου ασφαλειών στη Β. Ελλάδα & μέλος του ΕΕΘ. Το 𝟮𝟬𝟭𝟭 εκλέχθηκα πρώτη φορά μέλος της διοίκησης του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης και από το𝟮𝟬𝟭𝟳 είμαι εκλεγμένος Γ’ Αντιπρόεδρος. 

Έχω διατελέσει Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΚΑΕ ΠΑΟΚ καθώς και διευθυντικό στέλεχος των Κατασκηνώσεων ΧΑΝΘ ενώ από το 𝟮𝟬𝟮𝟬 έως το 𝟮𝟬𝟮𝟮, υπήρξα Πρόεδρος του Συνδέσμου Συμβούλων Ελλάδος (ΣΥΣΕΠ). Επιπλέον, μια ξεχωριστά σημαντική θέση για εμένα, λόγω της ιμβριακής καταγωγής μου την οποία τιμώ ιδιαίτερα, υπήρξε η θητεία μου ως Β’ Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. Ιμβριακής Ένωσης την περίοδο 𝟮𝟬𝟭𝟭-𝟮𝟬𝟭𝟰. Είμαι παντρεμένος με την Χριστίνα Τόλλιλη και πατέρας δίδυμων αγοριών, του Νικόλα & του Πάνου, που υπεραγαπώ.


Δείτε Περισσότερα https://isxiroiepaggelmaties.gr/


#isxiroiepaggelmaties #eeth #ThanosKouloutmpanis

#epepthe #eethessalonikis #Επαγγελματικό_Επιμελητήριο_Θεσσαλονίκης #εεθ Thanos Kouloutmpanis

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη