Σήμερα που θεωρητικά θα πλήρωνε η ΑΑΔΕ τους αγρότες αυτά που χρωστά και μάλλον δεν θα τα πληρώσει εδώ και μισή ώρα πήραν τα πετσωμένα γραμμή να βγάλουν την είδηση ότι κρίθηκαν ένοχοι οι 57 Κρητικοί που κλέψανε τον ΟΠΕΚΕΠΕ .Δηλαδή το αυτονόητο έγινε είδηση .
Απλά έγινε είδηση για να καλυφθούν τα ψεμματα
Σχοινά -Πιτσιλη τα περί πληρωμών . ΥΓ το τραγελαφικό και ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ που κανένας δημοσιογράφος ή ΜΜΕ δεν έχει αναδείξει, είναι ότι ο ΟΠΕΚΕΠΕ ήταν Οργανισμός ΠΛΗΡΩΜΩΝ που υπαγόταν στον άμεσο έλεγχο της κυβέρνησης και ο Μητσοτάκης τον ενέταξε σε ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΕΣΟΔΩΝ που δεν υπόκειται σε κυβερνητικό έλεγχο! Χαλόου είπατε κάτι; Γι αυτό και οι καθυστερήσεις! Οι άνθρωποι της ΑΑΔΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΡΗΜΑ …ΠΑΙΡΝΩ και έχουν ως άγνωστη λέξη το ρήμα ΔΙΝΩ😂😂😂

