Η αθλιότητα του Μαξίμου χτύπησε κόκκινο με την υπόθεση του δήθεν εντάλματος από το Βέλγιο για μια ιστορία γελοία που έκλεισε εδώ και καιρό! Μιλάμε ότι επειδή ο Αβραμόπουλος …λοξοκοίταξε προς Σαμαρά, ο Κυριάκος έστειλε …ευρωπαϊκό κατευθυνόμενο ιππικό! Τόσο γελοίοι τύποι!
