Έχουμε κάνα νέο από τον Σχοινά και τον Πιτσιλη για τις πληρωμές που θα κάναν σήμερα Παρασκευή ή πάλι κουβας;
Ήταν αυτές που τσαμπουκα ο Τσιάρας τις
πήγε πέρυσι το Πάσχα που φέτος το Πάσχα θα πλήρωνε ο Μαργαρίτης κι ο Πιτσιλης που μετά έγινε τέλος Μαϊου που πήγαν όμως τέλος Ιουνίου ,που θα πάνε τέλος Ιουλίου για να τις φάει το ρακουν του Πιτσιλη#Εδεσαϊκος#
