Άντεξαν τόσα χρόνια οι αχνοί και υγιείς επιχειρηματίες .Άντεξαν στον λαϊκιζμο και στις συκοφαντίες. Δώσανε τον υπέρ πάντων αγώνα να δικαιωθούν ..να επικρατήσει ο εκσυγχρονιστικές ορθολογιζμος και τώρα να
Όλα σβου σφουγγαράκι πεντακάθαροι ..όχι σαν τους "στρατηγικούς κακοπληρωτες" που δικαιώνει ο Πιερακακης .
Χοχοχοχοχο
