6 Φεβ 2009

Κάθε χαβαλές και blogger. Κάθε γωνιά και ..site

Με ραγδαίους ρυθμούς επεκτείνεται η ελληνική διαδικτυακή κοινότητα. Οι επαγγελματίες πωλητές, οσμίστηκαν ψητό κι έτσι ο κάθε πικραμένος κάνει "portal". Όπως ο παραμυθάς, δαιμόνιος πωλητής βιβλίων (που δεν πιστεύει λέξη από όσα σας τσαμπουνάει από τα "κανάλια"), Δημος Λιακόπουλος.
Το μέγιστο κακό που κάνει στον κόσμο η Google με το google adsense αποτελεί το δόλωμα.

Το αποτέλεσμα είναι ότι σε λίγο καιρό κάθε Έλληνας θα έχει και ένα site, πράγμα καθόλου κακό. Το κακό είναι ότι το διαδίκτυο γεμίζει σκουπίδια. Όπως ας πούμε με χιλιάδες "blogs" που απλά αναπαράγουν άκοπα, τις ειδήσεις της Ναυτεμπορικής, που είναι το πιό πλήρες ειδησιογραφικό site. Μα αν θέλει ο αναγνώστης θα πάει κατευθείαν εκεί !

Αναρτήσεις που αναπαράγονται μόνο και μόνο για την προσέλκυση "πελατών" οι οποίοι θα τσιμπήσουν στη διαφήμιση, άσκοπα και ασυνάρτητα άρθρα, που δεν έχουν κανένα νόημα, παρά μόνο την ίδια αιτία, πραγματικοί και εικονικοί πόλεμοι τηλεοπτικών περσόνων, που επεκτείνουν -μέσω χαμηλά αμοιβόμενων συνεργατών- τα πλοκάμια τους και στο ιντερνετ, εξαγορές blogs από τους καναλάρχες κι άλλα πολλά ωραία.

Η ατμόσφαιρα θολώνει.

Κι από κοντά ακολουθούν οι επαγγελματίες καταστροφείς του διαλόγου: Οι ηλίθιοι bloggers που spamάρουν (που στέλνουν στα σχόλια κάποιου ανοιχτού blog) το ίδιο και το ίδιο "σχόλιο" διαφημίζοντας το blog τους. Μας αναγκάζουν να κλείνουμε τα σχόλια, ακυρώνοντας έτσι το μεγάλο πλεονέκτημα των μπλογκς: την ανοιχτή, ελεύθερη συζήτηση μεταξύ πολιτών.

Η αξία του μέσου, ήταν ότι έδινε φωνή σε όλους. Ένα παγκόσμιο ψηφιακό χωριό. Μόνο που οι "καρχαρίες" της ενημέρωσης, δεν θα άφηναν έτσι τα πράγματα! Σιγά να μην αφήσουμε τον καθένα να "διεμβολίσει" το σύστημα ενημέρωσης με άρθρα που διαβάζονται και απόψεις που απειλούν...

Κι εσύ αναγνώστη μου είσαι το δόλωμα. Και είσαι στη μέση ενός πολέμου που δεν αντιλαμβάνεσαι ακριβώς....

Εμείς θα σε βοηθάμε να καταλαβαίνεις τι γίνεται. Πρέπει όμως κι εσύ να βάζεις το μυαλουδάκι σου να δουλεύει...

Καταλαβαίνεις νομίζω ποιοί έχουν άποψη και ποιοί πουλάνε μέσα από το διαδίκτυο.

Στο ξανάπαμε χίλιες φορές: Οι λαοί έχουν τους ηγέτες που τους ταιριάζουν και οι αναγνώστες του bloggers που τους αξίζουν.

Δίνοντας κλικς στους εμπόρους βιβλίων, στους σαλτιμπάγκους των ΜΜΕ και στους υποτακτικούς τους, ενισχύεις το θράσος τους.

Και συ "μεγάλε" blogger και ...πρώην blogger, έχεις μεγάλη ευθύνη. Μην αναπαράγεις ότι σου στέλνουν άκριτα, για να κερδίζεις το F5. Καταλαβαινόμαστε, έτσι;

Αλλιώς, εμείς οι ρομαντικοί και έντιμοι, είμαστε υποχρεωμένοι απέναντι στη συνείδησή μας, να σε τοποθετήσουμε εκεί που πρέπει: στους εμπόρους και όχι στους bloggers!
Β.Π.taxalia 6/2/09
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη