7 Απρ 2010

Απορία ...κερατά. Βοηθάτε αγόρια!

"Αγαπητό taxalia,
Χρειάζομαι τη συμβουλή σας για κάτι πολύ τρομερό, που μου συνέβη, μιας και έχετε μεγάλη πείρα στα θέματα αυτά, από ότι καταλαβαίνω.
Εδώ και λίγο καιρό, υποψιάζομαι πως η γυναίκα μου με απατά.
Βλέπω όλα τα γνωστά και κλασικά "σημάδια".
Π.χ. Χτυπάει το τηλέφωνο και όταν το σηκώνω εγώ το κλείνουν.
Άρχισε να βγαίνει συχνά έξω τα βράδια κι όταν τη ρωτάω που ήταν, μου απαντά "με κάτι φίλες από τη δουλειά, δεν τις ξέρεις".
Πολλές φορές, περιμένοντάς την να γυρίσει, κοιτάω από το παράθυρο για να δω αν ήρθε με ταξί ή την έφερε κανείς άλλος.
Μια φορά έπιασα το κινητό της που χτυπούσε επίμονα, ενώ αυτή ήταν στο μπάνιο, για να δω ποιός είναι, αλλά αυτή πετάχτηκε από το μπάνιο, μου άρπαξε το τηλέφωνο και μου είπε ότι δεν είναι σωστό να ψαχουλεύουμε πράγματα άλλων.
Μέχρι τώρα δεν της είπα τίποτε. Κάνω το χαζό. Αλλά χθες δεν άντεξα όταν μου είπε ότι θα ξαναβγεί με τις φίλες της και βγήκα στη γωνία, κρύφτηκα πίσω από το αυτοκίνητό μου για να δω, αν θα γυρίσει με ταξί ή ποιός επιτέλους τη φέρνει σπίτι.
Εκεί λοιπόν που καθόμουν σκυμένος στην πίσω ρόδα του αμαξιού μου, παρατήρησα έντρομος, ότι... η πίσω δεξιά πόρτα είχε μια λακούβα σχεδόν τρία εκατοστά!
Για αυτό λοιπόν θέλω τη συμβουλή σου:
Να το πάω σε φαναρτζή για σφυρηλάτιση ή
να αλλάξω την πόρτα και να βάλω καινούρια ;"

...
Πηγή: http://taxalia.blogspot.com

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη