14 Σεπ 2011

Βαγγέλη Βενιζέλο, εγώ έκανα το καθήκον μου. Εσύ;

Αγαπητέ Αντιπρόεδρε και Υπουργέ Οικονομικών:
Χθες το μεσημέρι, πήρα το "εκκαθαριστικό σημείωμα εισφορών και τελών επιτηδεύματος Ν.3986/2011", ύψους 764 ευρώ, που είναι το 2% του μικτού εισοδήματός μου (38.000 ευρώ).
Κατά την εκκαθάριση του φόρου...
 (στο κανονικό εκκαθαριστικό), πλήρωσα 8.120 ευρώ, δηλαδή, μετά από 25 χρόνια δουλειάς, δυό πτυχία ΑΕΙ και θέση ευθύνης, μου αφήσατε ετήσιο εισόδημα περίπου 29.000 ευρώ.
Και μετά από αυτό, σας ξαναπλήρωσα σήμερα 726 ευρώ, μετά την έκπτωση του 5% για την καταβολή ολόκληρου του ποσού.
Καλώς. Να συνεισφέρω και τις κάλτσες μου για τη σωτηρία της πατρίδας, όπως λέτε κι εσείς.
Να αγνοήσω την κουτοπονηριά της ημερομηνίας (31.8.2011) ώστε να λήγει στις 30.9 το εκκαθαριστικό, ενώ το στείλατε μέσα στον Σεπτέμβριο.
Έτσι κι αλλιώς, ως ψηφοφόρος σας και "άρρωστος σοσιαλιστής" θα έσπευδα να το πληρώσω από την πρώτη μέρα, με κίνδυνο να χαρακτηριστώ ....ξέρετε εσείς.

Αλλά δεν μπορώ να ανεχτώ ένα πράγμα, για το οποίο θεωρώ ότι δικαιούμαι και να σας βρίζω και να σας γιαουρτώσω και να σας φτύσω και να ζητώ "Γουδή" !

Ναι,. τα δικαιούμαι όλα αυτά, για όσο καιρό κάνετε "τουμπεκί", διαιωνίζετε αυτή τη σιχαμένη ομερτά, όταν πρόκειται για ....αυτό
Εσείς, πότε θα την τελειώσετε; Θα μας εξοργίσετε κι άλλο;

Σ.Γ./taxalia
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη