17 Ιουλ 2013

Συνέντευξη με την υποψήφια Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Μαρία Ιωαννίδου


ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ:


Ερώτηση: Κυρία Ιωαννίδου τι είναι αυτό που σας προκάλεσε το ενδιαφέρον έτσι ώστε να ασχοληθείτε με την τοπική αυτοδιοίκηση;

Απάντηση: Αυτό που μου προκάλεσε το ενδιαφέρον και πήρα την αποφαση να ασχοληθώ με τα τοπικά, όσο και αν χαρακτηρισθεί γραφικό, είναι η αγάπη μου για την πόλη που μεγάλωσα. Ξέρετε δεν ανήκω σ’ εκείνους κάθονται αδιάφοροι στον καναπέ και να κάνουν μόνο κριτική. Σαν πολίτης αυτής της πόλης, ενεργά σκεπτόμενη και όχι αδρανής, βλέπω, όπως όλοι, τα τόσα σκληρά μέτρα σε βάρος των πολιτών και έτσι πήρα την απόφαση -φυσικά μετά από παρότρυνση του κόσμου- να βγω μπροστά να αγωνιστώ και αυτοί με τη σειρά τους να με στηρίξουν σε αυτήν την δύσκολη απόφαση. Ενώνω τη φωνή μου με τους συμπολίτες μας που αγανακτούν και διαμαρτύρονται και τους λέω ΕΜΠΡΟΣ, όλοι μαζί να αγωνιστούμε να κάνουμε πράξη τις προσδοκίες μας.
Θα ήθελα να γνωρίζετε ότι δεν είμαι και ούτε επιθυμώ να γίνω επαγγελματίας της πολιτικής.
Είμαι από αυτήν την πάστα ανθρώπων που καλώς ή κακώς χαρακτηρίζονται οραματιστές. Δεν είμαι οπαδός κανενός κόμματος, αλλά είμαι οπαδός της ομαδικής και σκληρής δουλειάς.
Μέσα μου βαθιά πιστεύω ότι όλοι ΜΑΖΙ, σαν ένα σώμα, σαν μια ψυχή, μπορούμε να πραγματοποιήσουμε τα οράματά μας, να κάνουμε πράξη τις προσδοκίες μας για το παρόν και το μέλλον και να σηκώσουμε τη μεγάλη ευθύνη για ΑΝΑΝΕΩΣΗ της τοπικής αυτοδιοίκησης. Νιώθω υπεύθυνη κατά κάποιον τρόπο για όλα αυτά τα δεινά που ζει αυτήν τη στιγμή η πατρίδα μου, η πόλη μου. Νιώθω πως έχω, εγώ και όλοι της δικής μου γενιάς, την υποχρέωση να παραδώσουμε στα παιδιά μας ένα καλύτερο μέλλον απ’ αυτό που έχουμε εμείς κληρονομήσει. Τρέμω στη σκέψη μη και δεν τα καταφέρουμε...

Ερώτηση: Πως ήταν η εμπειρία σας, τι αποκομίσατε από την πρώτη σας εμπειρία ως
δημοτικού συμβούλου.

Απάντηση: Εκλέχθηκα Σύμβουλος με την παράταξη του κ. Παπαθεμελή. Έμαθα πολλά ως σύμβουλος, έμαθα για τις ανάγκες της πόλης, για τα αιτήματα των συμπολιτών μου, για κάποιες αλλαγές που θα έπρεπε να καλύψουμε και δεν έγιναν ποτέ, γνώρισα με τον χειρότερο τρόπο για τους μηχανισμούς και τις παλιοκομματικές νοοτροπίες που μπερδεύουν την πολιτική με την τοπική αυτοδιοίκηση. Αυτό που συνειδητοποίησα είναι ότι οι περισσότεροι από αυτούς που εκλέγονται ως δημοτική αρχή δεν έχουν καταλάβει ότι είμαστε περαστικοί και καμία θέση και αξίωμα δεν μας ανήκουν.

Ερώτηση: Πως πήρατε την απόφαση να κατεβείτε υποψήφια Δήμαρχος στον δεύτερο μεγάλο Δήμο της χώρας;
Απάντηση: Σα Σύμβουλος αυτού του Δήμου και μάλιστα στο πολύπαθο 2ο Δημοτικό Διαμέρισμα, είδα και έμαθα πολλά. Οι επιλογές που είχα λοιπόν ήταν δύο. Η μία να πάω σπίτι μου απογοητευμένη από αυτό που επικρατούσε στην διοίκηση του δήμου, απογοητευμένη επειδή δεν μου επέτρεψαν να κάνω αυτά που είχα οραματιστεί και ντροπιασμένη επειδή δεν κατάφερα να βοηθήσω όσο θα ήθελα τους κατοίκους αυτής της πόλης. Ως σχετικά νέος άνθρωπος, πολίτης και σύμβουλος, έπρεπε να αναλάβω τις ευθύνες που μου αναλογούν. 
Όμως, δεκάδες στην αρχή, εκατοντάδες στη συνέχεια νέοι συμπολίτες μου, από αυτούς που έχουν το Όραμα και τους Στόχους για μία καλύτερη Θεσσαλονίκη, άνθρωποι που δεν είναι επαγγελματίες πολιτικοί, αλλά ενεργοί πολίτες που βγαίνουν μπροστά με ανιδιοτέλεια. Αυτούς λοιπόν τους ανθρώπους θα ήθελα να πω ένα μεγάλο "ευχαριστώ¨ που πίστεψαν σε μένα. Από αυτήν την αλληλοεκτίμηση, τον αλληλοσεβασμό και το κοινό αίσθημα ευθύνης για τον τόπο μας, από την την πίστη αυτή γεννήθηκε η παράταξή μας «Για μια Θεσσαλονίκη με φως και αλήθεια» και υποψηφιότητά μου.

Ερώτηση: Έχετε έρθει σε επαφή με τα άτομα που θα στελεχώσουν το ψηφοδέλτιο της παράταξής σας;

Απάντηση: Είναι σχετικά νωρίς, όμως ήδη έχουμε επιλέξει κάποια στελέχη που θα πλαισιώνουν την παράταξή μας. Είναι άνθρωποι από όλα τα κοινωνικά στρώματα και είμαστε υπερήφανοι γι΄αυτό. Είναι μάνες-νοικοκυρές που γνωρίζουν όσο κανείς άλλος τα προβλήματα της γειτονιάς τους, άνθρωποι του μόχθου αλλά και επιστήμονες, επαγγελματίες που γνωρίζουν πολύ καλά την αγορά, αλλά είναι και πολλοί απλοί νέοι στα κοινά, άφθαρτοι με πολύ όρεξη, με νέες ιδέες και μεράκι για δουλειά αλλά όχι άπειροι. 
Αυτό που επιδιώκει η παράταξή μας είναι το 80% του ψηφοδέλτιου να είναι νέοι που να νοιάζονται για την πόλη τους και να είναι γνώστες των θεμάτων και προβλημάτων της.

Ερώτηση: Θα κατεβείτε με κάποιο κομματικό χρίσμα; 

Απάντηση: Δεν υπάρχει κανένα κομματικό χρίσμα. Μπορεί στην πορεία να έχουμε την πολιτική στήριξη κάποιων κομμάτων, όμως κατεβαίνουμε απαλλαγμένοι από κομματικά γρανάζια και μηχανισμούς. Εκφράζουμε μια ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ πολιτική προσέγγιση για την αυτοδιοίκηση και επιδιώκουμε ένα ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ, ευρύτερης αποδοχής, στήριξης και σύνθεσης..χωρίς χρώμα παρά μόνο ψυχή. Και το σημαντικότερο, δεν θέλουμε, δεν επιθυμούμε καμία συνεργασία με ανεπάγγελτους επαγγελματίες της πολιτικής...ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΜΕ...

Ερώτηση: Έχετε έρθει σε επαφή με κάποιες δυνάμεις για συνεργασία;

Απάντηση: Σαφώς και έχει γίνει αυτό από τις πρώτες ημέρες της ανακοίνωσής μου για την υποψηφιότητά μου στο Δήμο Θεσσαλονίκης.Είμαστε Ανεξάρτητη παράταξη και έχουμε έρθει σε επικοινωνία με ανθρώπους όλων τον κομματικών και πολιτικών πεποιθήσεων. Συζητάμε και αποφασίζουμε...

Ερώτηση: Εάν εκλεγείτε Δήμαρχος ποια είναι η πρώτη κίνηση που θα κάνετε;

Απάντηση: Φυσικά το πρώτο που θα επιδιώξω είναι να μαζέψω όλους τους εργαζόμενους του Δήμου για να συνομιλήσουμε. Να με γνωρίσουν, να αισθανθούν πως είμαστε ίδιοι, μια οικογένεια, που θα πρέπει ο καθένας από την πλευρά του να κάνει ότι μπορεί καλύτερο για να να λειτουργεί σωστά το κοινό μας σπίτι, ο Δήμος Θεσσαλονίκης.

Ερώτηση: Οι νέοι σήμερα είναι αγανακτισμένοι με τα κόμματα και από τους πολιτικούς

Απάντηση: Αχ πόσο δίκιο έχουν. Έχω και εγώ παιδιά που μόνο θυμό και αγανάκτηση νιώθουν με όλα αυτά που βλέπουν γύρω τους ραγδαία να εξελίσσονται.
Αφουγκράζομαι καθημερινά τον παλμό της Νέας Γενιάς που πλέον έχει αηδιάσει από τα όσα βλέπει και ακούει από τους παλαιάς κοπής πολιτικούς. Θέλω να πω στους νέους μόνο αυτό...πρέπει, έχουν χρέος να μην αφεθούν στο δρόμο που τους οδηγούν, οφείλουν να δώσουν τον δικό τους Αγώνα για τη ζωή τους, το μέλλον τους. Θέλω να τους αφυπνίσω και να τους πω ότι... τίποτα δεν μας χαρίζεται. Με σημαιοφόρους τους νέους μπορεί η παράταξή μας να κάνει πολλά βήματα μπροστά και όλοι ΜΑΖΙ να αλλάξουμε επιτέλους σελίδα.

Ερώτηση: Γιατί να σας ψηφίσει κάποιος

Απάντηση: Ίσως ακουστεί εγωιστικό αλλά θα το πω... αυτό που μας διακρίνει από τη μέχρι τώρα πορεία και το έργο μας στην τοπική αυτοδιοίκηση και στο 2ο Δημ.Διαμέρισμα είναι η καθαρότητα, η εντιμότητα και η αποτελεσματικότητα με την οποία αντιμετωπίσαμε πολύ σοβαρά θέματα του Δήμου. Σίγουρα δεν είμαστε μάγοι και ούτε κάνουμε θαύματα Είμαστε άνθρωποι νέοι με μοναδικό μας όπλο την αγάπη για τον τόπο μας και τη μπόλικη διάθεση να θέλουμε να συνεργαστούμε με τους συμπολίτες και συμπολίτισσές μας, χωρίς κομματικές διακρίσεις και προσωπικές φιλοδοξίες, μονάχα να τον κάνουμε καλύτερο!
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη