2 Φεβ 2023

Κιβωτός του κόσμου: «Με πλήρωσαν από εκπομπή για να πω ψέματα!» - Καταγγελία "βόμβα" από πρώην τρόφιμο και το συγγνώμη προς τον πάτερ Αντώνιο (Video)


https://www.athensmagazine.gr/
Ενώπιον της εισαγγελίας ανηλίκων αναμένεται να εμφανιστεί στις 3 Φεβρουαρίου ο πάτερ Αντώνιος για να δώσει εξηγήσεις σχετικά με την υπόθεση των καταγγελιών για την Κιβωτό του Κόσμου.
Την ίδια στιγμή ένας πρώην τρόφιμος που είχε εμφανιστεί στις 7 Δεκεμβρίου στην εκπομπή Live News καταγγέλει μέσω ενός..βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου ότι οι δημόσιες τοποθετήσεις του ήταν ψεύτικες και πως είχε χρηματιστεί από τηλεοπτική εκπομπή.
Τις τελευταίες ώρες έχει γίνει viral το βίντεο που δείχνει τον Ελλάδιο να αρνείται τα όσα είχε δηλώσει νωρίτερα για τον πάτερ Αντώνιο και την Κιβωτό του κόσμου.

«Καλησπέρα σας είμαι ο Ελλάδιος. Είχα ξαναβγεί σε μια εκπομπή για την Κιβωτό του κόσμου και είχα κάνει κάποιες δηλώσεις που είναι όλες ψέματα. Είχα δει στην τηλεόραση ότι έβγαλαν για την κιβωτού του κόσμου ότι έγιναν αυτά τα πράγματα με τον πάτερ και είχα πάει σε μια εκπομπή να μιλήσω.


Μου είπαν αν θα πεις αυτά, αυτά κι αυτά, δηλαδή τα ψέματα αυτά, θα πάρεις κάποιο χρηματικό ποσό. Εγώ είχα ανάγκη. Έκατσα, μου είπαν αυτά που θα πω και δεν ισχύει τίποτα από αυτά, ούτε πετάγαμε ρούχα στους κάδους, ούτε με έχουν χτυπήσει, ούτε μου έχουν κάτι κακό. Ίσα ίσα μας έδωσαν αγάπη, εμείς κάναμε κάποια λάθη από μόνοι μας.

Για το σπίτι ισχύει αλλά δεν μας έκαναν αυτά που είχα πει. Είχα πει ότι δεν είχε τηλεόραση, δεν είχε τίποτα. Τα είχε όλα. Απλώς εγώ το έκανα για κάποιο χρηματικό ποσό που μου είπε η εκπομπή θα σου δώσουμε, είχα ανάγκη και το έκανα.

Ούτε με έχει χτυπήσει εμένα, ούτε ο Πασχάλης, ούτε ο Αναστάσης, ούτε ο Πάτερ ούτε κανένας. Θέλω να ζητήσω ένα μεγάλο συγγνώμη από τον κόσμο γιατί βγήκα και είπα ψέματα και ένα πιο μεγάλο συγγνώμη από τον πάτερ Αντώνιο που κάθισα και είπα αυτό το πράγμα. Εμένα με έχει βοηθήσει και με έχει στηρίξει σε όλα και έκανα την επιλογή μόνος μου να φύγω από το κέντρο. Εμένα μου έχει δώσει αγάπη και ζητάω χίλια συγγνώμη».

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη