Ο Γεν.Γραμμ.Ενημέρωσης θεωρεί την προώθηση του ελαιολάδου σημαντικότερο θέμα από την ονομασία. Δεν υπάρχει κάποιος από την Μακεδονία να του εξηγήσει…….Σε περίοδο που η σκοπιανή κυβέρνηση ακολουθεί άκρως επικοινωνιακή επιθετική στρατηγική στα ΜΜΕ στο εξωτερικό. Θα κληθούν οι προϊστάμενοι των Γραφείων Τύπου στο εξωτερικό, και θα έχουν συνάντηση με τον Γεν.Γραμ. Π.Λειβαδά για να ενημερωθούν για την επικοινωνιακή στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουν στο εξωτερικό. Από την ανάληψη της αρμοδιότητας των Γραφείων Τύπου, από τον Πάνο Λειβαδά, άλλαξαν και οι προτεραιότητες των Γραφείων. Τα Εθνικά θέματα και η δραστηριότητα των Γραφείων μπήκαν σε δεύτερη μοίρα και δόθηκε περισσότερη έμφαση στην κινητικότητα του Γεν.Γραμματέα σε προορισμούς όπως Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Παρίσι, Μαδρίτη, Πεκίνο και Ντουμπάη.
Παραμερίστηκε η αντιμετώπιση της σκοπιανής προπαγάνδας και ζητήθηκε ο βοηθητικός ρόλος των Γραφείων στην προβολή της εληάς και ελαιολάδου και την προβολή του Ρουβά και της Παπαρίζου. Είναι γνωστό ότι τα Γραφεία Τύπου στο παρελθόν ήταν η αιχμή του δόρατος στην αντιμετώπιση κάθε εχθρικής προπαγάνδας στο εξωτερικό. Δυστυχώς τα Εθνικά θέματα δεν είναι μέσα στους στόχους της επικοινωνιακής πολιτικής που χαράσσει ο Π.Λειβαδάς. Σε προηγούμενη συνάντηση προϊσταμένων είχε πει, το εξής ανεκδιήγητο, ενώ αναφέρετο στην προώθηση προϊόντων, χαρακτήρισε την συζήτηση για το θέμα της Ονομασίας "μιζέρια".
Καλά θα ήταν να βρεθεί κάποιος βουλευτής από την Βόρειο Ελλάδα, να εξηγήσει στον αμερικανοτραφή Λειβαδά, τι σημαίνει για τους Μακεδόνες το θέμα της ονομασίας.
Δ.Πολίτης
είναι αλήθεια κύριε Λειβαδά; Γιατί ο αναγνώστης μας γράφει ότι ήταν αυτήκοος μάρτυρας!