17 Νοε 2008

Την ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗ ΣΗΚΩΣΕΙΣ!!!

Είμαι μαθητής της Β'λυκείου σε ενιαίο λύκειο στην Ξάνθη.

Θα ήθελα απλά να αναφέρω οτι σήμερα στην γιορτή του σχολείου είχα πάρει μαζί μου δύο σημαιάκια τα οποία είχα κρεμάσει σε μια βέργα. Το ένα ήταν η σημαία της Ελλάδας και το άλλο η σημαία της Κύπρου που πουλήθηκε απο τον δικτάτορα Ιωαννίδη επι χούντας.Όπως κυλούσε λοιπόν η γιορτή θέλησα να σηκώσω τα σημαιάκια υπερήφανα. Το σύμβολο της Ελληνικης (και κυπριακής) δημοκρατίας.

Έτσι αισθάνθηκα οτι κάνω το λιγότερο που μπορώ να κάνω για να τιμήσω αυτούς που αγωνίστηκαν και επι χούντας αλλα και παλιότερα ώστε να ζω σήμερα σε μια Δημοκρατική Ελλάδα. Κάποια στιγμή άκουσα απο τα αριστερά μου μια φωνή να μου φωνάζει κατέβασε κάτω την σημαία ρε. Μόλις γύρισα και κοίταξα διαπίστωσα πως ήταν ένα απο τα παιδιά του αναρχικού στιλ...οπαδούς του ΣΥΡΙΖΑ.

Αμέσως μετά κι άλλη φωνή απο ένα παιδί της μουσουλμανικής μειονότητας. Επέμεναν να κατεβάσω την σημαία. Ρωτούσα τον λόγο. Απάντηση δεν έπαιρνα μεχρι που ο ένας μου είπε <<επειδή μου την δίνει>>.

Όπως είναι φυσικό δεν κατέβασα την σημαία ζητώντας απλά συγγνώμη που του την σπάει αυτό που κάνω. Αμέσως μετά με απείλησε οτι μέτα-μολις τελειώσει η γιορτή- θα μου την πάρει την σημαία. Δεν έδωσα σημασία και συνέχισα υπερήφανα να σηκώνω την σημαία. Τελικά στο τέλος δεν έγινε τίποτα [σκύλος που γαβγίζει δεν δαγκώνει...] αλλα σας ρωτάω: είναι αυτό Δημοκρατία?? Δυστυχώς υπάρχουν πάρα πολλά τέτοια αναρχικά-αντιδημοκρατικά αριστεροφασιστικά στοιχεία.

Το 67-74 είχαμε την χούντα των στρατιωτικών τώρα έχουμε των αναρχικών και των κουκουλοφόρων...Αισθάνθηκα λοιπόν την ανάγκη να το γράψω αυτό για να το δει ο κόσμος. Το θεώρησα απαράδεκτο να μου προστάξει κάποιος να κάνω κάτι το οποίο πιστεύω οτι προσβάλει και εμένα και την πατρίδα μου και τον Ελληνικό λαό και επειδή δεν το έκανα να δεχτώ και απειλές. Πρέπει να τελειώνει αυτό το φιάσκο κάποτε επιτέλους. Δυστυχώς τα αυτιά μας έχουν ακούσει πολύ χειρότερα. Αυτό με εμένα δεν ήταν τίποτα απλά ήθελα να αναφέρω οτι παρα λίγο αιτία ξύλου ήταν ένα τραγικό λάθος που έκανα.Να σηκώσω την Ελληνική σημαία [μαζί με την κυπριακή].
......

Σημ.taxalia: Δεν σε άφησαν να σηκώσεις την Κυπριακή σημαία. Ωραία, θα σου απαντήσουν οι πολυγραφότατοι ΙΟΙ της Ελευθεροτυπίας (αν δεν ξέρεις τι είναι ρώτα κάποιον καθηγητή σου) , που ξόδεψαν μερικά λίτρα μελάνι, για να μας εξηγήσουν πόσο φασιστικό ήταν που δεν επετράπη κάποτε στον Αλβανό Οδυσσέα Τσενάι, να σηκώσει την Ελληνική σημαία. Τώρα θα σου εξηγήσουν, γιατί απαγορεύεται να κρατάς την Κυπριακή σημαία. Στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ του Σαββάτου.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη