16 Δεκ 2008

Να γιατί θα συντριβεί η Ν.Δ.

Ένας τακτικός αναγνώστης του taxalia γράφει:
Παρακολουθώ όλον τον τελευταίο καιρό με ενδιαφέρον τα γεγονότα που λαμβάνουν χώρα στην ταλαίπωρη Ελλαδίτσα μας.
Βλέπω ότι διάφοροι "έκγριτοι" αναλυτές υποστηρίζουν ότι η Ν.Δ. θα πατώσει στις εκλογές λόγω των σκανδάλων (Πακιστανοί, ομόλογα, υποκλοπές), του Βατοπεδίου, των ταραχών που ξέσπασαν μετά τη δολοφονία του άτυχου 15-χρονου.

Ανοησίες!!!

Η συντριπτική πλειοψηφία του λαού μπορεί να δυσφορεί με όλα αυτά, αλλά στην ουσία δε δίνει δεκάρα (βλ. τους τζαμάδες που διπλασίασαν τις τιμές του αισχροκερδώντας από τα τελευταία γεγονότα, το πάρτυ που διοργανώνει ενόψη Χριστουγέννων η σχολή Μωραΐτη που φοιτούσε ο Αλέξανδρος και τόσα άλλα). Μη μου πει κανείς σας ότι πρωτίστως δεν κοιτάει τον ευατό του γιατί θα γίνετε γραφικοί. Για τους δημοσιογράφους δε κάνω καν τον κόπο να γράψω το οτιδήποτε γιατί με έχει καλύψει κάποιος πολύ σοφός , πολύ πιο πριν λέγοντας το διαχρονικό "αλήτες ρουφιάνοι δημοσιογράφοι".

Η Ν.Δ. θα συντριβεί αγαπητοί φίλοι, αλλά για άλλους λόγους. Θα συντριβεί γιατί οι δικοί της ψηφοφόροι έχουν αηδιάσει.

Έχουν αηδιάσει γιατί πληρώνουν τν βενζίνη και τη ΔΕΗ σε τιμές που αντιστοιχούσαν σε 100 δολλάρια/το βαρέλι, έχουν αηδιάσει γιατί η επανίδρυση του κράτους έγινε ανέκδοτο, έχουν αηδιάσει γιατί βλέπουν την ανικανότητα των βουλευτών τους που στη συντριπτική πλειοψηφία τους είναι άξιοι μόνο για το ρόλο του μαϊντανού στα τηλεπαράθυρα. Σκεφθείτε για παράδειγμα τη Θεσσαλονίκη. Σκεφθείτε λίγο ποιοί είναι οι βουλευτές που εκλέγονται, τι ιστορία έχουν, τι έχουν να επιδείξουν ως έργο.

Το σημαντικότερο όμως φίλοι μου είναι άλλο. Θα σας δώσω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα.
Τον τελευταίο καιρό έχω εμπλακεί δύο φορές σε διαδικασίες αξιολόγησης (μέσω τυπικών προσόντων και συνεντεύξεων) για διοικητικές θέσεις στο δημόσιο. Να σημειώσω ότι είμαι μόνιμος δημόσιος υπάλληλος και νεοδημοκράτης τόσο, που ακόμα και το 1981 είχα εγώ και η οικογένειά μου την πεποίθηση ότι θα κέρδιζε η Ν.Δ και αγωνιζόμασταν γι' αυτό. Είμαι τόσο νεοδημοκράτης, που οι μισοί και πλέον βουλευτές ειδικά της Θεσσαλονίκης με βρήκαν στη Ν.Δ. και δεν τους βρήκα. Το αποτέλεσμα λοιπόν αυτών των αξιολογήσεων ήταν δυσμενές για μένα. Ως εδώ όλα καλά. Το θέμα είναι όμως ότι κάποιες από τις προκυρησόμενες θέσεις καλύφθηκαν από άτομα που ανήκουν στο ΠΑΣΟΚ ή από νεοδημοκράτες με λιγότερα αντικειμενικά προσόντα από μένα (αλλά προσκυνημενους σε κάποιους βουλευτές).
Ξέρω ότι θα προκαλέσω την οργή και την αγανάκτησή σας. Δεν με ενδιαφέρει. Σκοπός μου είναι να τα ακούσουν αυτά εκείνοι που πρέπει. Θα μου πείτε βέβαια ότι αν είχα επιλεχθεί, δε θα έλεγα τίποτα. Θα έκανα μόκο. Σωστά. Έτσι είναι. Όπως θα έκανε και ο κάθε ένας από εσάς αν βόλευε την πάρτυ του. Τα υπόλοιπα είναι αμπελοφιλοσοφίες, να 'χαμε να λέγαμε.

Όταν λοιπόν δεν υπάρχει "αξιοκρατία" αλλά δεν υπάρχει ούτε και κομματική υποστήριξη τι περιμένουν οι κύριοι της Ν.Δ;

Μην κουραστείτε να μου απαντήσετε ή ακόμα και να με βρίσετε. Προβληματιστείτε όμως. Είναι κάπως έτσι τα πράγματα;

Επειδή λοιπόν εγώ δε θα αντιδράσω βγαίνοντας στο δρόμο και καταστρέφοντας ξένες περιουσίες υπηρετώντας τους όποιους καιροσκόπους πολιτικάντηδες, θα αντιδράσω με τον μόνο τρόπο που μου μένει. Μαύρο στις εκλογές. Και όχι μόνο αυτό. Αλλοίμονο σε όποιον από τους βουλευτές της Θεσσαλονίκης τολμήσει να με πλησιάσει πριν τις εκλογές. Θα πέσει πολύ γέλιο. Τους περιμένω. Όχι μόνο εγώ αλλά και όλοι οι συγγενείς και φίλοι μου, που βρίσκονται στην ίδια θέση. Έχει ο καιρός γυρίσματα και ευτυχώς έχω πολύ υπομονή και πολύ καλή μνήμη.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη