Δίκτυο ποδηλατοδρόμου 12 χιλιομέτρων πρόκειται να δημιουργήσει ο Δήμος Θεσσαλονίκης στο κέντρο της πόλης. Το δίκτυο θα ενώνει την παραλιακή οδό με τις οδούς Αριστοτέλους, Αγίου Δημητρίου, Καυταντζόγλου, Αγγελάκη και Εθνικής Αμύνης. Παράλληλα, προωθείται η λειτουργία συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων που θα λειτουργούν με κάρτα, η οποία θα έχει τα στοιχεία του χρήστη, ενώ θα είναι εφοδιασμένα και με GPS ώστε να εντοπίζονται αν κλαπούν.
Το δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονίκης πρόκειται να εγκρίνει την ερχόμενη Πέμπτη την υποβολή σχετικής πρότασης στην ενδιάμεση διαχειριστική αρχή Μεταφορών, η οποία τον Δεκέμβριο του 2008 απηύθυνε στις τοπικές αυτοδιοικήσεις πρόσκληση για την κατασκευή ποδηλατόδρομων και υποδομών εξυπηρέτησης ποδηλατών.
Στο Δήμο Θεσσαλονίκης η διεύθυνση Κυκλοφορίας έχει εκπονήσει μελέτη για την κατασκευή του δικτύου ποδηλατόδρομου 12 χιλιομέτρων προϋπολογισμού περίπου 1,5 εκατομμυρίου ευρώ, καθώς και μελέτη για την προμήθεια και λειτουργία συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων προϋπολογισμού 1,5 εκατ. ευρώ. Η μελέτη εστάλη στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (Διεύθυνση Δημοσίων έργων) για να γίνει εισήγηση στη Διεύθυνση Τροχαίας. Σύμφωνα με την πρόσκληση της ενδιάμεσης διαχειριστικής αρχής Μεταφορών, οι προτάσεις των Δήμων αφορούν έργα με υψηλή ωριμότητα, δηλαδή με εφικτή ανάδειξη αναδόχων εντός του πρώτου τριμήνου του 2009 και ολοκλήρωση του προγράμματος μέχρι το τέλος του 2009.
Πηγή: ΑΠΕ
μην κάνετε όνειρα: Αυτός ο ποδηλατόδρομος είναι σε πολιτισμένη χώρα, που απαλλάχθηκε από την τυρρανία του Ι.Χ. Αυτά ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!
Επειδή, για να μην παρκάρει κάποιος μέσα στο λεωφορειόδρομο, όπως παρκάρει σήμερα μέσα στον πεζόδρομο, στις ράμπες ΑΜΕΑ κ.λ.π. πρέπει οι ποδηλατόδρομοι, να περιφρουρούνται κάπως έτσι.....