12 Φεβ 2009

ΚΥΡΙΕ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ, ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΙΛΚΙΣ;

Και μπαίνω απευθείας στο θέμα: είναι δυνατόν να λέει ο υπουργός μεταφορών της χώρας μας, από το βήμα του συνεδρίου των ΚΤΕΛ όλης της χώρας που έγινε στο Κιλκίς, ότι τα ΚΤΕΛ επιτελούν κοινωνικό έργο;

Σε άλλους νομούς μπορεί, στο Κιλκίς πάντως όχι!

Είναι δυνατόν να υπηρετεί την ανάπτυξη μιας περιοχής, ένα ιδιωτικό μονοπώλιο;

Ας υποθέσουμε λοιπόν, ότι ένας εργάτης ή υπάλληλος, δημόσιου ή ιδιωτικού τομέα, αποφασίζει να αγοράσει σπίτι στη μικρή μας πόλη για να έρθει σε ένα καλύτερο περιβάλλον ζωής από τη Θεσσαλονίκη.

Ας υποθέσουμε επίσης, ότι η εργασία και των δυο συζύγων βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη και ότι σχεδιάζουν να πηγαινοέρχονται στην εργασία τους χρησιμοποιώντας τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Στην προκειμένη περίπτωση, υποτίθεται ότι έχουμε το ΚΤΕΛ και τον ΟΣΕ…

Ας εξετάσουμε και τις δυο περιπτώσεις χωριστά:

Το εισιτήριο με το τρένο, κοστίζει 2,10 ευρώ με επιστροφή προς και από Θεσσαλονίκη, δηλαδή θεωρητικά το ζευγάρι θα χρειαζόταν συνολικά 4,20 ευρώ για να πάει στην... εργασία του το πρωί και το μεσημέρι να επιστρέψει πίσω στο σπίτι του στο Κιλκίς.

Το εισιτήριο με το ΚΤΕΛ κοστίζει 4,70 ευρώ, δηλαδή 9,40 ευρώ με επιστροφή για το ένα άτομο και 18,80 ευρώ για ένα ζευγάρι!!!

Δηλαδή το ζευγάρι μας, αν διάλεγε να πηγαινοέρχεται με το ΚΤΕΛ, θα έπρεπε να δίνει περίπου 4,5 φορές περισσότερα χρήματα!!!

Για κάποιον που δεν γνωρίζει τα δυο μέσα μεταφοράς από Κιλκίς προς Θεσσαλονίκη, είναι καλό να αναφέρουμε πληροφοριακά, ότι το ΚΤΕΛ κάνει περίπου μια ώρα για να φτάσει Θεσσαλονίκη, ενώ το τρένο ούτε …μισή!

Και μπαίνει το ερώτημα εδώ: για ποιο λόγο τότε το ζευγάρι να διαλέξει τη μεταφορά του με το ΚΤΕΛ και όχι με τον ΟΣΕ;

Μα επειδή το πρωί από το Κιλκίς, δεν έχει τρένο για Θεσσαλονίκη για να εξυπηρετήσει τους εργαζόμενους ή τον οποιονδήποτε ήθελε να βρίσκεται από το πρωί στις υπηρεσίες της Θεσσαλονίκης ή την αγορά για να κάνει τις δουλειές του!!!

Είχε παλαιότερα ένα τρένο που έφευγε γύρω στις 6 το πρωί και εξυπηρετούσε, αλλά αυτό με …θεική παρέμβαση …κόπηκε κύριε Στυλιανίδη!

Έτσι κύριε υπουργέ μεταφορών, μέσα στα πλαίσια του …υγιούς ανταγωνισμού και της εύρυθμης λειτουργίας της μεταλλαγμένης Σοβιετικού τύπου αγοράς στο νομό μας, όλοι οι κάτοικοι του Κιλκίς, είναι αναγκασμένοι να χρησιμοποιούν τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ για τη μεταφορά τους προς Θεσσαλονίκη!

Γιατί δεν δεσμεύεστε για την χρονολογία που θα λειτουργήσει ο Προαστιακός;

Γιατί βάζετε φρένο στην ανάπτυξη του Κιλκίς με τις καθυστερήσεις του έργου;

Γνωρίζετε ότι περίπου 2.000 διαμερίσματα είναι απούλητα;

Εδώ να σας θυμίσω επίσης, πως όταν ήσασταν υφυπουργός των Εξωτερικών, είχατε καταργήσει το ανταποδοτικό τέλος που εισέπραττε η νομαρχία Κιλκίς από τα αυτοκίνητα των μεταλλαγμένων Βουλγάρων των Σκοπίων, κόβοντας έτσι κάποια εκατομμύρια ευρώ από την ανάπτυξη του νομού μας!

Τελικά, μήπως έχετε κάποιο προσωπικό πρόβλημα με το Κιλκίς κύριε υπουργέ;

Αναστάσιος Καζαντζίδης
Εκπαιδευτικός-αρθρογράφος

 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη