11 Απρ 2009

Τι πράγμα πήρε ο Γαϊτάνος σκοινί γαϊτάνι;


Τι πράγμα πήρε ο Γαϊτάνος σκοινί γαϊτάνι; Να... πώς το λένε; Διστάζω να σας το πω για να μην προσβάλω τους πολυπληθείς θαυμαστές του. Βλέπετε έχω κι εγώ κάποιες ευαισθησίες, όσο κι αν δε μου φαίνεται... Πρέπει να το πω όμως, αν μη τι άλλο για λόγους υγείας. “Χριστεμπορία" το λένε αυτό στο χωριό μου. Ναι “ΧΡΙΣΤΕΜΠΟΡΙΑ”. Παλιά... μου τέχνη κόσκινο...
Σας θυμίζει τίποτα; "Μας θυμίζει" μου λέτε, "τον Ιούδα". Κι εμένα το ίδιο. Μόνο που ο Ιούδας πρόδωσε το Χριστό μια φορά για τριάντα αργύρια, αλλά στη συνέχεια μετάνιωσε, τα επέστρεψε, και αυτοκτόνησε. Ενώ οι μετά το θάνατο του Ιησού χριστέμποροι τον προδίδουν καθ' έξιν και κατ' εξακολούθηση για πολύ χρήμα και παραμένουν αμετανόητοι...
συνέχεια στο http://seferou.blogspot.com/2009/04/blog-post_11.html
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη