ερώτηση του βουλευτή ΠΑΣΟΚ Πιερίας Γιάννη Αμοιρίδη, πάρα πολύ σημαντική, καθώς ΤΟΛΜΑ να μιλήσει για την εταιρεία του Μπόμπολα. Γιάννη μου λυπάμε, αλλά η πολιτική σου καριέρα τελείωσε με αυτή την ερώτηση ! (άποψή μας φυσικά, αλλά για καλό και για κακό, πάρε ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ την άλλη Κυριακή....Φαντάζομαι ότι θα ψάχνουν αν έκλεψες κουλούρι συμμαθητή σου στο νηπιαγωγείο, τα Μπομπολόπαιδα....)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8 ΜΑΙΟΥ 2009
Κύριε Υπουργέ,
Όπως είναι γνωστό σε όλους τους Έλληνες πολίτες και προφανώς και σε εσάς, διόδια υποχρεούμαστε να καταβάλουμε για τη διέλευση των εθνικών οδών. Πλην όμως, σύμφωνα με τη σχετική οδηγία της Ε.Ε, ο δρόμος Ν.Πόροι-Λεπτοκαρυά δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί «εθνική οδός», ακριβώς γιατί δεν υπάρχουν τα χαρακτηριστικά εκείνα τα προβλεπόμενα για τις εθνικές οδούς της ευρωπαϊκής ένωσης.
Πριν ενάμιση χρόνο περίπου με σύμβαση παραχώρησης η οποία κυρώθηκε από την ελληνική Βουλή, η οδός από Μαλιακό έως Κλειδί παραχωρήθηκε σε επιχειρηματικό όμιλο για εκμετάλλευση με βασικό όρο την ανασχεδίαση, ανακατασκευή, και συντήρηση της, ώστε να πληροί προφανώς τις προβλεπόμενες προϋποθέσεις, σύμφωνα και με την οδηγία της Ε.Ε.
Κύριε Υπουργέ,
Όπως είναι γνωστό σε όλους τους Έλληνες πολίτες και προφανώς και σε εσάς, διόδια υποχρεούμαστε να καταβάλουμε για τη διέλευση των εθνικών οδών. Πλην όμως, σύμφωνα με τη σχετική οδηγία της Ε.Ε, ο δρόμος Ν.Πόροι-Λεπτοκαρυά δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί «εθνική οδός», ακριβώς γιατί δεν υπάρχουν τα χαρακτηριστικά εκείνα τα προβλεπόμενα για τις εθνικές οδούς της ευρωπαϊκής ένωσης.
Πριν ενάμιση χρόνο περίπου με σύμβαση παραχώρησης η οποία κυρώθηκε από την ελληνική Βουλή, η οδός από Μαλιακό έως Κλειδί παραχωρήθηκε σε επιχειρηματικό όμιλο για εκμετάλλευση με βασικό όρο την ανασχεδίαση, ανακατασκευή, και συντήρηση της, ώστε να πληροί προφανώς τις προβλεπόμενες προϋποθέσεις, σύμφωνα και με την οδηγία της Ε.Ε.
Πρόσφατα δε η παραχωρησιούχος εταιρία καταχρηστικά, ετσιθελικά και ίσως ανεπίτρεπτα , αύξησε το ποσό των διοδίων της Λεπτοκαρυάς από 2 σε 4,60 ευρώ όταν μάλιστα έχουν αρχίσει έργα, τα οποία καθιστούν ακόμα περισσότερο επικίνδυνη τη διέλευση και την κυκλοφορία της οδού, η οποία πλέον σε πολλά σημεία είναι και εργοτάξιο.
Προχωρά σε κατασκευή νέων διοδίων (πλαϊνά σε Λεπτοκαρυά, μετωπικά στο Αιγίνιο) χωρίς να ολοκληρωθούν έργα νέου αντιολισθητικού ασφαλτοτάπητα και χωρίς να έχουν κατασκευασθεί δρόμοι.
Μετά όλα τα ανωτέρω
Ερωτάται ο Κος Υπουργός
1.Υποχρεούμαστε να καταβάλουμε διόδια εθνικής οδού, για τη διέλευση ενός δρόμου που δεν έχει τα χαρακτηριστικά της εθνικής οδού, σύμφωνα με τη σχετική οδηγία της Ε.Ε;
2.Θα επιτρέψει η κυβέρνηση την κατασκευή και λειτουργία νέων διοδίων (μετωπικών ή πλευρικών) κατά μήκος του νομού Πιερίας πριν κατασκευασθούν οι παραπάνω δρόμοι;
το δελτίο μας έστειλε το kraxtis-gr.blogspot.com
Προχωρά σε κατασκευή νέων διοδίων (πλαϊνά σε Λεπτοκαρυά, μετωπικά στο Αιγίνιο) χωρίς να ολοκληρωθούν έργα νέου αντιολισθητικού ασφαλτοτάπητα και χωρίς να έχουν κατασκευασθεί δρόμοι.
Μετά όλα τα ανωτέρω
Ερωτάται ο Κος Υπουργός
1.Υποχρεούμαστε να καταβάλουμε διόδια εθνικής οδού, για τη διέλευση ενός δρόμου που δεν έχει τα χαρακτηριστικά της εθνικής οδού, σύμφωνα με τη σχετική οδηγία της Ε.Ε;
2.Θα επιτρέψει η κυβέρνηση την κατασκευή και λειτουργία νέων διοδίων (μετωπικών ή πλευρικών) κατά μήκος του νομού Πιερίας πριν κατασκευασθούν οι παραπάνω δρόμοι;
το δελτίο μας έστειλε το kraxtis-gr.blogspot.com