Κυρίες και κύριοι,
Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος που είμαι σήμερα εδώ, για να συζητήσουμε για τα μεγάλα έργα της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας.
..................
.....το μετρό θα ολοκληρωθεί σε 6,5 χρόνια
ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ ΑΡΤΗΡΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Είναι ένα αναγκαίο και σημαντικό έργο που αποτελεί το συμπλήρωμα του περιφερειακού δακτυλίου της Θεσσαλονίκης προς το θαλάσσιο μέτωπο. Θα συνδέει το ............Μετά από 15 χρόνια καθυστερήσεων, το Μάιο του 2005 αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος. Αφού ολοκληρώθηκε το στάδιο των προσφυγών και απορρίφθηκαν από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ............ και η υπογραφή της σύμβασης με τον ανάδοχο θα γίνει στις 29 Σεπτεμβρίου. Ακολουθεί η κύρωσή της στη Βουλή.
Το έργο της Υποθαλάσσιας Αρτηρίας, προϋπολογισμού 472 εκατ. ¤, κατασκευάζεται με την μέθοδο παραχώρησης και θα έχει:
Μήκος 6,5 χλμ, εκ των οποίων τα 4,0 χλμ υπόγεια (2,5 χλμ σήραγγες και 1,5 χλμ Cut ant Cover).
Ο κύριος κορμός έχει τρεις λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ) και πεζοδρόμια.
Η κατασκευή του έργου θα ολοκληρωθεί σε 4 χρόνια.
Μήκος 6,5 χλμ, εκ των οποίων τα 4,0 χλμ υπόγεια (2,5 χλμ σήραγγες και 1,5 χλμ Cut ant Cover).
Ο κύριος κορμός έχει τρεις λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ) και πεζοδρόμια.
Η κατασκευή του έργου θα ολοκληρωθεί σε 4 χρόνια.
Η υποθαλάσσια αρτηρία ξεκινά από την οδό Κωλέττη στην Δυτική είσοδο της πόλης και καταλήγει μέσω της Λεωφόρου Μεγάλου Αλεξάνδρου στην οδό Συνδίκα. Επί πλέον στο ύψος του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΑΛΛΑΣ κατασκευάζεται κλάδος που καταλήγει υπογείως στο Πεδίο του 'Aρεως στην Λεωφόρο Στρατού.