27 Ιουλ 2009

...Ομπρελοξαπλώστρες

Τις προάλλες ήμουν Λευκάδα στην παραλία "κάθισμα".
Όπως μπορεί ο καθένας να διαπιστώσει από την φωτό, η παραλία είχε καταληφθεί από άκρου εις άκρον με το γνωστό νταβατζιλίκι της ομπρελοξαπλώστας. Φυσικά και δεν πήγα, σιγά μην τους κάνω μάγκες. Αρκέστηκα να καταγράφω από ψηλά την κατάντια της πατρίδας μου, που μου απαγορεύει την πρόσβαση και την χρήση ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΩΡΟΥ, προκειμένου να θησαυρίζει ένα σμάρι κηφηναριό.
Ας αναλογιστούμε όλοι, πόσο έχει πια παραχ... η κατάσταση με το νταβατζιλίκι στις παραλίες, και τί έμεινε πια από την Ελλαδίτσα μας; Και τι νόημα έχει πια η λέξη "πατρίδα", όταν δεν μπορείς ούτε να κυκλοφορήσεις, αν δεν φυσάς τα φράγκα;
(μήπως να το έπαιζα κούρδος μετανάστης, για να πιάναμε καμια γωνίτσα εγώ και η οικογένειά μου δίχως να μας πετάξουν στην θάλασσα;)
Γ.Χ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη