30 Ιουλ 2009

Ήσουν επιχειρηματίας και έπεσες έξω; Χρωστάς στη ..ΔΟΥ; Θέλεις να δουλέψεις εργάτης σε εργοστάσιο; ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ! Ο ΟΑΕΔ δε σου δίνει κάρτα ανεργίας!!!

Μου έλεγε πρόσφατα ένας γνωστός μου το παρακάτω τραγικό γεγονός της ελληνικής γραφειοκρατίας: ‘
Είχα μαγαζί στη δυτική Θεσσαλονίκη για χρόνια. Πλήρωνα τους φόρους μου κανονικά, το ΦΠΑ, την ασφάλεια στο ΤΑΕ, τις πιστωτικές κάρτεςκτλ, μέχρι που η κρίση μου χτύπησε την πόρτα…Έτσι κάποια στιγμή έφτασα να μην μπορώ να πληρώνω τις υποχρεώσεις μου και πριν από αρκετούς μήνες να κλείσω την επιχείρησή μου…
Με χώρισε η γυναίκα μου, πήρε το παιδί μου και στην κυριολεξία έμεινα στο δρόμο…
Χωρίς να με πάρει από κάτω, άρχισα να ψάχνω δουλειά...

Βρήκα σε μια πολυεθνική εταιρεία. Η οποία όμως για κακή μου τύχη πλήρωνε τους υπαλλήλους της με κατάθεση σε λογαριασμό τραπέζης και έπρεπε να βγάλω πιστωτική κάρτα για να πληρώνομαι. Φυσικά όταν πήγα στην τράπεζα και κοίταξαν ποιος είμαι με …πέταξαν έξω ευγενικά. Άκου πιστωτική κάρτα!
Έτσι έχασα τη δουλειά.
Μετά με είπαν από ένα εργοστάσιο να βγάλω κάρτα ανεργίας από τον ΟΑΕΔ.
Πήγα λοιπόν εκεί και τους είπα τι θέλω.
‘Για να σας βγάλουμε κάρτα ανεργία θα θέλαμε την φορολογική σας δήλωση…’
‘Δεν έκανα φορολογική δήλωση φέτος ‘ τους είπα…
‘Να πάτε τότε στην εφορεία και να μας φέρετε ένα χαρτί που να το λέει αυτό για να σας βγάλουμε κάρτα ανεργία’ ήταν η απάντηση του υπαλλήλου.
Πήγα λοιπόν στην εφορεία και τους ζήτησα αυτό το χαρτί.
Ποια ήταν η απάντηση;
‘Δεν μπορούμε να σας δώσουμε τέτοιο χαρτί, ΑΝ ΔΕΝ ΕΞΩΦΛΗΣΕΤΕ ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΤΕ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ’…
Ξαναπήγα πίσω στον ΟΑΕΔ και τους είπα το πρόβλημα.
Ποια η απάντηση;
‘Δεν μπορούμε να σας βγάλουμε κάρτα ανεργίας κύριε, γιατί είστε επιχειρηματίας ακόμη’!!!
Τώρα κάθομαι άνεργος, χωρίς ασφάλεια, χωρίς προοπτική.
Που με οδηγεί το Ελληνικό κράτος;
Γιατί με συμπεριφέρεται ως πολίτη ΠΕΜΠΤΗΣ κατηγορίας;
Δεν θέλω να κάνω πτώχευση, γιατί δεν είναι μεγάλο το ποσό που χρωστάω. Θέλω να δουλέψω εργάτης και το κράτος δεν με αφήνει!!!
Τι να κάνω;’
Τι έχετε να πείτε σε αυτόν τον ΕΛΛΗΝΑ συμπολίτη μας κύριε ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ;
Πόσοι ακόμη συμπολίτες μας λέτε να έκλεισαν τις δουλειές τους και δεν μπορούν να δουλέψουν ως εργάτες ΠΟΥΘΕΝΑ γιατί η εφορία δεν τους δίνει χαρτί για να βγάλουν κάρτα ανεργίας;

Αναστάσιος Καζαντζίδης


 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη