18 Αυγ 2009

Τελικά, τα βιντεο του "Σαλονικού στο Άμστερνταμ" κλπ, δεν είναι ερασιτεχνικά;

Σίγουρα όλοι θυμόμαστε τον απολαυστικό Θεσσαλονικιό που με τα ερασιτεχνικά βιντεάκια από ταξίδια του στο εξωτερικό που ανέβαζε στο YouTube μας έκανε να ξεκαρδιζόμαστε. Ήταν μάλιστα μία περίοδος που τα ΜΜΕ είχαν τρελαθεί να τον δείχνουν, θες ο Λάκης, θες τα μεσημεριανά, θες η ΑΡΒΥΛΑ.. κτλ. Ο τύπος απέκτησε δημοσιότητα και fun club. Ποια εταιρεία εκμεταλλεύτηκε αυτή τη δημοσιότητα του για να... διαφημιστεί???
.... Μπαίνοντας τυχαία στο site μιας διαφημιστικής εταιρείας βλέπω τα ακόλουθα βιντεάκια του .. Αφού αναρωτήθηκα τι δουλειά μπορεί να έχουν εδώ, τα είδα για να μου λυθεί η περιέργεια..

Όπως θα παρατηρήσατε και στα δύο βιντεάκια αναφέρει την κινητή τηλεφωνία (Cosmote) με την οποία μιλάει χωρίς όμως να δίνει και τη μεγαλύτερη έμφαση ούτως ώστε να μη γίνεται άμεσα αντιληπτό ότι πρόκειται για διαφήμιση, αλλά συγχρόνως να περνάει και το μήνυμα. Αρκετά έξυπνη κίνηση θα λεγα, και για το διαφημιστή και για την εταιρεία αλλά φυσικά και για το Θεσσαλονικιό (και οι τρεις τους σίγουρα βγήκαν κερδισμένοι).
http://allostyle.blogspot.com/2009/08/youtube.html
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη