Σε θρίλερ εξελίσσεται η υπόθεση με την εταιρία οδικής βοήθειας Εxpress Service που το υπουργείο Ανάπτυξης ζήτησε από την Νομαρχία Θεσσαλονίκης να ελεγχτεί η εταιρία και «να εκτιμηθεί το έννομο συμφέρον για την υποβολή αίτησης λύσης της εταιρείας προς το πολυμελές πρωτοδικείο, εάν και εφόσον το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων της παραμένει κατώτερο του ενός δεκάτου του μετοχικού της κεφαλαίου».
Ωστόσο,... σύμφωνα με την Εφημερίδα Ναυτεμπορική «σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 36 εκατ. ευρώ προχωρά η εταιρεία οδικής βοηθείας Express Service, όπως γνωστοποίησε στη "Ν" ο πρόεδρος και ιδρυτής του Ομίλου, κ. Ιωάννης Ραπτόπουλος, προκειμένου να καλυφθούν τα χρέη της προς ασφαλιστικά ταμεία και Δημόσιο και τα προβλεπόμενα από το νόμο ίδια κεφάλαια»
Η εξέλιξη αυτή αναφορικά με την Βορειοελλαδίτικη εταιρία οδικής βοήθειας δημιουργήθηκε ύστερα από τροπολογία που κατατέθηκε και ψηφίστηκε στη Βουλή, που αφαιρούσε το δικαίωμα στις ασφαλιστικές εταιρίες να συνεργάζονται με περισσότερες από μία εταιρίες οδικής βοήθειας σε περιφερειακό επίπεδο. Σύμφωνα με την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών και τις Ασφαλιστικές Εταιρίες οδικής βοήθειας , η τροπολογία αυτή ήταν φωτογραφική για την συγκεκριμένη εταιρία.
Στην συνέχεια η Εχpress Service με δημόσιες ανακοινώσεις της κατηγόρησε τις ασφαλιστικές ότι ασκούν παράνομα τον κλάδο οδικής Βοήθειας. Ωστόσο η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών αντέδρασε προς την κυβέρνηση κατηγορώντας την για φωτογραφική νομοθετική ρύθμιση σε βάρος των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλισμένων –καταναλωτών και ζητά την κατάργηση της σχετικής νομοθετικής, πλέον, ρύθμισης. Παράλληλα από έλεγχο στα στοιχεία της εταιρίας διαπιστώθηκε ότι «είχε υψηλά χρέη και αρνητικά ίδια κεφάλαια» και υποβλήθηκε σχετικό αίτημα προς το υπουργείο Ανάπτυξη αν γίνονται έλεγχοι στην εταιρία και πως επιτρέπεται να λειτουργεί με αυτό το καθεστώς.
Η συνέχεια ήταν η Διεύθυνση του τμήματος Ανώνυμων Εταιρειών και Πίστεως του ΥΠΑΝ, με επιστολή προς τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Θεσσαλονίκης , που είναι αρμόδια για τους ελέγχους αυτούς , να ζητήσει να προχωρήσει σε κάθε νόμιμη ενέργεια με βάση και την καταγγελία των ασφαλιστικών εταιριών.
Ωστόσο,... σύμφωνα με την Εφημερίδα Ναυτεμπορική «σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 36 εκατ. ευρώ προχωρά η εταιρεία οδικής βοηθείας Express Service, όπως γνωστοποίησε στη "Ν" ο πρόεδρος και ιδρυτής του Ομίλου, κ. Ιωάννης Ραπτόπουλος, προκειμένου να καλυφθούν τα χρέη της προς ασφαλιστικά ταμεία και Δημόσιο και τα προβλεπόμενα από το νόμο ίδια κεφάλαια»
Η εξέλιξη αυτή αναφορικά με την Βορειοελλαδίτικη εταιρία οδικής βοήθειας δημιουργήθηκε ύστερα από τροπολογία που κατατέθηκε και ψηφίστηκε στη Βουλή, που αφαιρούσε το δικαίωμα στις ασφαλιστικές εταιρίες να συνεργάζονται με περισσότερες από μία εταιρίες οδικής βοήθειας σε περιφερειακό επίπεδο. Σύμφωνα με την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών και τις Ασφαλιστικές Εταιρίες οδικής βοήθειας , η τροπολογία αυτή ήταν φωτογραφική για την συγκεκριμένη εταιρία.
Στην συνέχεια η Εχpress Service με δημόσιες ανακοινώσεις της κατηγόρησε τις ασφαλιστικές ότι ασκούν παράνομα τον κλάδο οδικής Βοήθειας. Ωστόσο η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών αντέδρασε προς την κυβέρνηση κατηγορώντας την για φωτογραφική νομοθετική ρύθμιση σε βάρος των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλισμένων –καταναλωτών και ζητά την κατάργηση της σχετικής νομοθετικής, πλέον, ρύθμισης. Παράλληλα από έλεγχο στα στοιχεία της εταιρίας διαπιστώθηκε ότι «είχε υψηλά χρέη και αρνητικά ίδια κεφάλαια» και υποβλήθηκε σχετικό αίτημα προς το υπουργείο Ανάπτυξη αν γίνονται έλεγχοι στην εταιρία και πως επιτρέπεται να λειτουργεί με αυτό το καθεστώς.
Η συνέχεια ήταν η Διεύθυνση του τμήματος Ανώνυμων Εταιρειών και Πίστεως του ΥΠΑΝ, με επιστολή προς τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Θεσσαλονίκης , που είναι αρμόδια για τους ελέγχους αυτούς , να ζητήσει να προχωρήσει σε κάθε νόμιμη ενέργεια με βάση και την καταγγελία των ασφαλιστικών εταιριών.
Πηγή: asfalisinet.gr