Πριν από λίγες μέρες το λιμάνι τού Πειραιά είχε παραλύσει λόγω απεργίας των ναυτεργατών. Δεν εξετάζω το αν η απεργία, που εξάλλου είναι αναφαίρετο δικαίωμα κάθε εργαζόμενου, ήταν δίκαια ή άδικη.
Αυτό που με ΤΡΕΛΛΑΙΝΕΙ είναι ότι τα πλοία που περίμεναν να ξεφορτώσουν στον Πειραιά, πήγαιναν να ξεφορτώσουν σε άλλα λιμάνια τής Μεσογείου, αλλά ΟΧΙ σε άλλα ελληνικά λιμάνια, γιατί αυτά δεν έχουν τις απαραίτητες υποδομές.
Έτσι, έχουμε το παράδοξο η μεγαλύτερη δύναμη παγκοσμίως στην εμπορική ναυτιλία, η Ελλάδα, ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΘΑΛΑΣΣΗΣ με μία απεργία στον Πειραιά!
Φυσικά, για τα αθηναϊκά ΜΜΕ, για τα οποία η Ελλάδα αρχίζει στην...
Αυτό που με ΤΡΕΛΛΑΙΝΕΙ είναι ότι τα πλοία που περίμεναν να ξεφορτώσουν στον Πειραιά, πήγαιναν να ξεφορτώσουν σε άλλα λιμάνια τής Μεσογείου, αλλά ΟΧΙ σε άλλα ελληνικά λιμάνια, γιατί αυτά δεν έχουν τις απαραίτητες υποδομές.
Έτσι, έχουμε το παράδοξο η μεγαλύτερη δύναμη παγκοσμίως στην εμπορική ναυτιλία, η Ελλάδα, ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΘΑΛΑΣΣΗΣ με μία απεργία στον Πειραιά!
Φυσικά, για τα αθηναϊκά ΜΜΕ, για τα οποία η Ελλάδα αρχίζει στην...
Εκάλη και τελειώνει στη Βουλιαγμένη, δεν υπήρξε κανένα θέμα.
Όσο για τις κινεζικές υπηρεσίες logistics τού λιμανιού τού Πειραιά που τώρα απειλούν ότι θα πάνε στη Σμύρνη, τα ελληνικά ΜΜΕ επίσης δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Η αθηναϊκή ελίτ προτιμά να φύγουν εντελώς οι Κινέζοι από την Ελλάδα, παρά να μετακινηθούν στη Θεσσαλονίκη, στην Καβάλα ή στην Αλεξανδρούπολη. Για την Πάτρα δεν συζητάμε, η Πάτρα έχει ρημάξει εδώ και δεκαετίες από τη γειτνίασή της με την Αθήνα.
Για μένα, αυτό που γράφω παραπάνω περί ναυτικού αποκλεισμού τής Ελλάδας με μια απεργία στον Πειραιά αποτελεί σκάνδαλο. Σκάνδαλο ανοργανωσιάς, κακοδιοίκησης και υδροκεφαλισμού, σκάνδαλο ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ενός κράτους που δεν βλέπει έξω από τα όρια τού Νομού Αττικής.
Και σε τελική ανάλυση, είναι και σκάνδαλο που κρύβει εθνικούς κινδύνους. Περνάει το μήνυμα στους φίλους μας τους Τούρκους ότι το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να βομβαρδίσουν ένα λιμάνι, αυτό του Πειραιά, για να αποκοπεί η Ελλάδα από όλον τον υπόλοιπο κόσμο.
Φιλικά,
Στέργιος.
Όσο για τις κινεζικές υπηρεσίες logistics τού λιμανιού τού Πειραιά που τώρα απειλούν ότι θα πάνε στη Σμύρνη, τα ελληνικά ΜΜΕ επίσης δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Η αθηναϊκή ελίτ προτιμά να φύγουν εντελώς οι Κινέζοι από την Ελλάδα, παρά να μετακινηθούν στη Θεσσαλονίκη, στην Καβάλα ή στην Αλεξανδρούπολη. Για την Πάτρα δεν συζητάμε, η Πάτρα έχει ρημάξει εδώ και δεκαετίες από τη γειτνίασή της με την Αθήνα.
Για μένα, αυτό που γράφω παραπάνω περί ναυτικού αποκλεισμού τής Ελλάδας με μια απεργία στον Πειραιά αποτελεί σκάνδαλο. Σκάνδαλο ανοργανωσιάς, κακοδιοίκησης και υδροκεφαλισμού, σκάνδαλο ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ενός κράτους που δεν βλέπει έξω από τα όρια τού Νομού Αττικής.
Και σε τελική ανάλυση, είναι και σκάνδαλο που κρύβει εθνικούς κινδύνους. Περνάει το μήνυμα στους φίλους μας τους Τούρκους ότι το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να βομβαρδίσουν ένα λιμάνι, αυτό του Πειραιά, για να αποκοπεί η Ελλάδα από όλον τον υπόλοιπο κόσμο.
Φιλικά,
Στέργιος.