Πολύς ντόρος έγινε με το βίντεο του Γιώργου Αυτιά, ο οποίος "εξαπάτησε" το κοινό, μιλώντας με το βίντεο του Ψωμιάδη. Την "καταγγελία" και την ανακάλυψη έκανε ο ΑΝΤ1.
Το ίδιο κανάλι όμως, παρουσιάζει το show, "ο διάδοχος του Uri Geller."
Ο Uri Geller, είναι ένας "κολπάκιας", κάτι σαν ταχυδακτυλουργός και φυσικά δεν είναι mentalist και άλλα παραμύθια της χαλιμάς. Φυσικά δεν έχει καμία απολύτως ξεχωριστή ικανότητα. Είναι ένας από τους εκατοντάδες χιλιάδες ταχυδακτυλουργούς.
Τα show του στηρίζονται σε προσυνεννόηση και σε απλά τρικς. Με λίγη έρευνα στο διαδίκτυο, θα βρείτε βίντεο τα οποία "ρεζιλεύουν" τον Uri. Το ζήτημα είναι απλό:
τα κόλπα των ταχυδακτυλουργών, είναι εντυπωσιακά. Δεν είναι κακό να παρακολουθείς ένα show, (ιδιαίτερα τα παιδιά) γνωρίζοντας ότι πρόκειται για "κόλπα".
Όμως ο ΑΝΤ1, δεν διευκρινίζει ότι πρόκειται για ένα show, αλλά αφήνει να πλανάται η αίσθηση των υπερφυσικών πνευματικών δυνάμεων, των συμμετεχόντων ταχυδακτυλουργών. Στο συγκεκριμένο δε show, συνεργάστηκαν -εν γνώσει τους- και 4 τηλεαστέρες. Και ρωτάμε: είναι θεμιτή αυτή η εξαπάτηση, από παρουσιαστές, όπως η Άννα Καραμανλή, η Ελεονώρα Μελέτη, ο Σπύρος Χαριτάτος και ο Γιώργος Καραμέρος;
Άλλο το να ξεκαθαρίζεις, ότι κάνεις "χαβαλέ" κι άλλο το να υποκρίνεσαι ότι είσαι μέρος μιας "πνευματιστικής τελετής", παίρνοντας και το αντίστοιχο ύφος του δήθεν "εκστασιασμένου".
Επαναλαμβάνουμε -στεναχωρώντας τον ΑΝΤ1- επειδή υπάρχουν και εύπιστοι:
Δεν υπάρχει κανένας πνευματισμός, κανένας κίνδυνος, καμιά μαγεία. Όλα είναι απλά κολπάκια.
Πώς έγινε το κόλπο της κρεμάλας του Ζάκρη;
Όταν η Ελεονώρα Μελέτη γύρισε το σταντ με τις αγχόνες, η μεσαία (η ψεύτικη δηλαδή) ήταν γυρισμένη ανάποδα. Ο Ζάκρης, η Καραμανλή και η Μελέτη είχαν συμφωνήσει από πριν να βάλουν την ψεύτικη αγχόνη στο νούμερο 1. Η Καραμανλή ανακάτεψε τις θηλιές πρώτη και φρόντισε να βάλει την ψεύτικη ανάποδα ώστε να την ξεχωρίσει η Μελέτη που θα τις ανακάτευε μετά. Η Ελεονώρα έβαλε το καρτελάκι με το νούμερο 1 στην αναποδογυρισμένη θηλιά, αλλά ξέχασε να την γυρίσει και πάλι από την σωστή πλευρά. Όταν το σταντ γύρισε, η κάμερα έδειξε στιγμιαία την ανάποδη θηλιά, γεγονός που οδήγησε τον σκηνοθέτη να κάνει εσπευσμένα κοντινό στον Ζάκρη. Η Μελέτη διόρθωσε αμέσως το λάθος της, ο Ζάκρης διάλεξε την θηλιά 1 και όλα κύλησαν «ρολόι», που θα ‘λεγε κι ο Γιούρι Γκέλερ.