Το μέτρο εφαρμόστηκε πιλοτικά στη Θεσσαλονίκη από το περασμένο καλοκαίρι, στη συλλογιστική της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού και ειδικά υπό το πρίσμα των έργων που γίνονται για την κατασκευή του Μετρό. Έργο το οποίο ΔΕΝ έχει κυκλοφοριακή μελέτη, με αποτέλεσμα να καταγράφονται διάφορα ευτράπελα και επίσης έργο που προχωράει με ρυθμούς «χελώνας», οδηγώντας καταστηματάρχες και κατοίκους σε απόγνωση. Υποτίθεται ότι η είσοδος των ταξί στις λεωφορειολωρίδες έγινε με μία συγκεκριμένη συμφωνία: η διέλευση θα επιτρεπόταν μετά από κάποια ώρα και θα επρόκειτο για διέλευση αποκλειστικά, χωρίς στάσεις για αναζήτηση πελάτη. Η καταστρατήγηση των συμφωνηθέντων από...
αρκετούς οδηγούς υπήρξε εξόχως εντυπωσιακή, καθώς το φαινόμενο, λεωφορεία να περιμένουν την επιβίβαση και την αποβίβαση πελατών ταξί σε μέρη όπου δεν προβλέπεται και δεν υπήρχε η ανάλογη θέση για προσωρινή στάση ήταν και είναι καθημερινό. Επίσης, και μιλώντας για απόλυτους χρόνους πάντα, οι αποστάσεις, χρησιμοποιώντας το ένα και μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς της Θεσσαλονίκης, τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, καλύπτονταν σε μεγαλύτερους χρόνους, ειδικά τις ημέρες που καταγράφεται μεγάλη κυκλοφοριακή κίνηση. Όλα αυτά φαίνεται ότι οδηγούν τη νέα ηγεσία των αρμόδιων υπουργείων να αναθεωρήσουν την προηγούμενη απόφαση και να απαγορεύσουν και πάλι την είσοδο των ταξί στις λεωφορειολωρίδες
http://www.newsblog.gr/