25 Νοε 2009

Η TURKISH AIRLINES θα συνεργαστεί με JAT και όχι ο Βγενόπουλος


H εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣΣ δημοσίευσε το άρθρο του ΑΘΗΝΑΪΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ ΕΙΔΗΣΕΩΝ, με τίτλο "ΠΓΔΜ: "Oι Ελληνες θα πετάνε στη Μακεδονία με τα φτερά της JAT".

Δημοσίευμα της εφημερίδας των Σκοπίων, «Βέτσερ» (Vecer), με τίτλο «Οι Έλληνες θα πετάνε στη FYROΜακεδονία με τα φτερά της JAT» αναφέρει ότι...
η εταιρεία "Marfin Investment Group" ενδιαφέρεται να εξαγοράσει τη σερβική αεροπορική εταιρεία "JAT".

Μέσω της "JAT" η ελληνική εταιρεία σκοπεύει να δραστηριοποιηθεί στην αγορά αερομεταφορών της ΠΓΔΜ η οποία έχει καταστεί πιο αδύναμη μετά την παύση λειτουργίας της εταιρείας "MAT-Macedonian Airlines", όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το δημοσίευμα.

Το δημοσίευμα υπογραμμίζει ότι η εταιρεία "Marfin Investment Group" έχει υποκαταστήματα σε όλη την Ευρώπη και ότι στις αρχές του χρόνου εξαγόρασε την ελληνική κρατική αεροπορική εταιρεία "Olympic Airlines".
Επίσης, σημειώνεται ότι μετά την εξαγορά της "JAT", εκπρόσωποι της "Marfin Investment Group" σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν συγχώνευση με την εταιρεία "Olympic Airlines" και να δημιουργήσουν με αυτό τον τρόπο μια ισχυρή περιφερειακή εταιρεία.

Το δημοσίευμα της «Βέτσερ» υπογραμμίζει ότι στις αρχές του χρόνου η "MAT", η οποία είναι ο εθνικός αερομεταφορές της ΠΓΔΜ και η "JAT" υπέγραψαν συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας και ότι αυτό το καλοκαίρι η "JAT" θα γίνονταν κύριος μέτοχος της "MAT" γιατί η ΜΑΤ της χρωστούσε 10 εκατομμύρια ευρώ.
Εν τω μεταξύ, η "ΜΑΤ" κήρυξε πτώχευση και η συμφωνία δεν υλοποιήθηκε ποτέ.

Το δημοσίευμα σημειώνει επίσης ότι μετά την παύση λειτουργίας της "ΜΑΤ" όλες οι αεροπορικές εταιρείες των χωρών της πρώην ενιαίας της Γιουγκοσλαβίας επέδειξαν ενδιαφέρον να δραστηριοποιηθούν στην αγορά της ΠΓΔΜ.

Όμως:

στο site της εφημερίδας Blic του Βελιγραδίου, λέει άλλα:

‘Turkish Airlines’ and ‘Aeroflot’ want partnership with ‘JAT’
Author: B. Stamenković 24.11.2009 - 11:00
‘Turkish Airways’ and Russian ‘Aeroflot’ are interested in partnership with Serbian national carrier ‘JAT Airways’. As ‘Blic’ learns they would not invest money in ‘JAT’ but planes of late production. The Turkish company already has such arrangement with Bosnia/Herzegovina carrier and this approach to the ‘JAT’ is within its strategy to invest its capital in the whole of the Balkans.
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη