Λάβαμε και δημοσιεύουμε την ακόλουθη καταγγελία:
Με την παρούσα θα ήθελα να σας αναφέρω το εξής περιστατικό που αντιμετώπισα σήμερα στο ΙΚΑ Αργυρούπολης:
Είχα κλείσει ραντεβού στην Παιδίατρο κα Γιαννοπούλου για σήμερα στις 12:00μμ, προκειμένου να εξεταστεί το μωρό μου (6 μηνών). Φτάνοντας στο υποκατάστημα, περίμενα για αρκετή ώρα έξω από το ιατρείο της κας Γιαννοπούλου (στο 2ο όροφο), όπου δεν υπήρχε ούτε η γιατρός, αλλά ούτε και κάποια ειδοποίηση για τους ασφαλισμένους, σε περίπτωση που η γιατρός απουσίαζε.
Μετά από αρκετή ώρα, αποφασίζω να ρωτήσω στις πληροφορίες, όπου μου ανακοινώνουν ότι "τα ραντεβού της γιατρού ΑΚΥΡΩΘΗΚΑΝ, διότι η κα Γιαννοπούλου έχει αναλάβει για σήμερα να εμβολιάζει για τον ιό της νέας γρίπης".
Και σας ρωτώ:
- Γιατί η μοναδική παιδίατρος που υπάρχει στο ΙΚΑ Αργυρούπολης για ολόκληρο το πρωί της Τετάρτης 2 Δεκεμβρίου αποσπάται από τα καθήκοντά της χωρίς να υπάρχει κάποιος να την αντικαταστήσει;
- Γιατί όλοι οι γονείς που είχαμε ραντεβού είμαστε υποχρεωμένοι να ξανακλείσουμε ραντεβού στην παιδίατρο, ελπίζοντας ότι την επόμενη φορά δεν θα είναι υποχρεωμένη να εμβολιάζει για τον ιό της νέας γρίπης;
- Γιατί όλα τα υπόλοιπα εμβόλια, εκτός της νέας γρίπης, θεωρούνται μικρότερης σημασίας και τα παιδιά μας δεν μπορούν να εμβολιαστούν, παρά μόνο εάν από τύχη καταφέρουν να κλείσουν ραντεβού σε ώρα και μέρα που η παιδίατρος δεν θα είναι ταγμένη στον αποκλειστικό εμβολιασμό για τον Η1Ν1;
- Γιατί ενώ στην διαδικασία των ραντεβού μας ζητούν το τηλέφωνό μας (φαντάζομαι για την περίπτωση που θα ακυρωθεί το ραντεβού...) δεν μπαίνουν καν στη διαδικασία να μας ειδοποιήσουν για να μην πάμε τζάμπα να περιμένουμε;
Ευχαριστώ, Κλειώ Ψαράκη
Εμείς ρωτάμε το ΙΚΑ και το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης τι θα κάνει για το θέμα αυτό που αφορά πολλούς γονείς και όχι μόνο;
http://silvercity.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2119:2009-12-02-21-45-00&catid=68:architecture&Itemid=311