17 Δεκ 2009

Ταλαιπωρία στην Εθνική Τράπεζα για το επίδομα αλληλεγγύης

Χθες μαθαίνοντας ότι μπορώ να πάρω το επίδομα αλληλεγγύης από τον ΟΑΕΔ έσπευσα να δω τι χρειάζεται .

Εκτός τα αλλά χαρτιά που μου ζήτησαν ,ζήτησαν και αριθμό λογαριασμού στην εθνική Τράπεζα , όταν έδωσα τον αριθμό ,επειδή στο Βιβλιάριο είχε ...

πρώτα το όνομα του συζύγου μου ,και δεύτερο το δικό μου είπαν ότι πρέπει να βγάλω νέο, που να είναι πρώτα το δικό μου Όνομα.
Πήγα στην εθνική στήθηκα στην ουρά από τις 9.00 το πρωί έως τις 13.00 γιατί για όσους είναι να πάρουν χρήματα από το ΟΑΕΔ δεν ισχύουν τα χαρτάκια με το νούμερο αναμονής, και πρέπει να περιμένεις κανονικά στην Ουρά.
Έχω τρία ανήλικα παιδιά και, με ανάγκασαν σε αυτήν την ταλαιπωρία εμένα και πολλούς άλλους συμπολίτες μου όταν θα μπορούσαν να τα βάλλουν και στο άλλο βιβλιάριο που έχω κοινό με τον σύζυγο μου ..
Όταν μου το είπαν χθες σκέφτηκα πως σίγουρα θα ήταν τερτίπι του υπαλλήλου κοιτάζοντας όμως στο Διαδίκτυο βρήκα την εντολή του υπουργείου η όποια το ανέφερε.
Μπορεί κάποιος Αρμόδιος να μου εξήγηση τον λόγο που πρέπει να είναι στην Εθνική τράπεζα ο λογαριασμός, και να είναι πρώτο το όνομα του δικαιούχου…

Μα είναι τόσο σαδιστές αυτοί που κυβερνούν και βγάζουν τις αποφάσεις, μας θεωρούν τόσο ηλίθιους εμάς του πολίτες που μας ταλαιπωρούν με αυτόν τον τρόπο .
Έλεος, έχω ζήσει και στο εξωτερικό και εκεί σέβονται τον χρόνο του πολίτη.


Μουρατίδου Χριστίνα.
Πτολεμαΐδα
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη