22 Δεκ 2009

εγγύηση δύο ετών για τις πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών

. Αυτό που ισχύει είναι ότι, για όλες τις χώρες της ΕΕ, προβλέπεται μια εγγύηση δύο ετών για τις πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών (οδηγία 1999/44/ΕΚ). Σε ορισμένες χώρες μπορεί η διάρκεια να είναι μεγαλύτερη ενώ κάποιοι κατασκευαστές μπορεί να προσφέρουν μία ακόμα...

μεγαλύτερη περίοδο εγγύησης. Όταν αγοράζετε ένα καινούργιο προϊόν, θα πρέπει να είναι και να λειτουργεί ακριβώς όπως στη διαφήμιση. Ξέρετε όμως ποια είναι τα δικαιώματά σας αν η καινούργια σας καφετιέρα έχει διαρροή ή αν σας στείλουν μια πράσινη πόρτα αντί της μπλε που είχατε παραγγείλει; Στη συντριπτική πλειονότητα των αγορών και συναλλαγών στην Ευρώπη δεν συντρέχουν λόγοι παραπόνων. Ωστόσο, αν συντρέχουν λόγοι, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι τα ακόλουθα δικαιώματα και υποχρεώσεις ισχύουν σε όλες τις χώρες της ΕΕ. · Αν το αντικείμενο που αγοράσατε δεν είναι ή δεν λειτουργεί όπως στη διαφήμιση ή αν δεν σας ικανοποιεί, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την αντικατάστασή του ή την επιστροφή των χρημάτων σας σε περίπτωση που η αντικατάσταση δεν έχει γίνει μέσα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα και χωρίς επιπλέον οικονομική επιβάρυνση. · Αν αγοράσατε ένα προϊόν που αποδείχθηκε ελαττωματικό, ο κατασκευαστής οφείλει να σας αποζημιώσει για τυχόν προσωπική βλάβη ή ζημία στην περιουσία σας. · Όταν αγοράζετε κάποιο προϊόν ή υπηρεσία από έναν εμπορικό αντιπρόσωπο μέσω ταχυδρομείου, τηλεφώνου, τηλεομοιοτυπίας ή του Διαδικτύου, έχετε τα ίδια δικαιώματα ως προς την εγγύηση με αυτά που θα είχατε αν επρόκειτο για μια αγορά από κατάστημα.
http://ec.europa.eu/consumers/cons_int/safe_shop/guarantees/index_en.htm
http://ec.europa.eu/publications/booklets/move/64/el.pdf
http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_lawGreek.html
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη