Με επείγον έγγραφο του το ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ενημέρωσε τη Νομαρχία για τη διακοπή των δρομολογίων, με τα οποία εξυπηρετούνται οι μαθητές του Νομού.
Το πρόβλημα προέκυψε όταν -ειδικά για τη Θεσσαλονίκη- δεν εγκρίθηκαν από το ελεγκτικό συνέδριο, νέες συμβάσεις...
Το πρόβλημα προέκυψε όταν -ειδικά για τη Θεσσαλονίκη- δεν εγκρίθηκαν από το ελεγκτικό συνέδριο, νέες συμβάσεις...
μεταφοράς μαθητών.
Οι συμβάσεις μεταξύ ΝΑΘ και ΚΤΕΛ - Τουριστικών λεωφορείων, έληξαν στις 5-2-2010 και από τότε έγινε γνωστό ότι ΚΤΕΛ και τουριστικά λεωφορεία δεν θα πληρώνονται, ακόμη κι αν εκτελούν το έργο.
Οι συμβάσεις μεταξύ ΝΑΘ και ΚΤΕΛ - Τουριστικών λεωφορείων, έληξαν στις 5-2-2010 και από τότε έγινε γνωστό ότι ΚΤΕΛ και τουριστικά λεωφορεία δεν θα πληρώνονται, ακόμη κι αν εκτελούν το έργο.
Τα ΚΤΕΛ διαμαρτύρονται -και μάλλον δικαιολογημένα- για τις τεράστιες οφειλές της πολιτείας προς αυτά και τη συρροή παραγόντων που κάνουν δύσκολη την επιβίωσή τους (κλείσιμο Τεμπών, κλείσιμο επί 25 μέρες των δρόμων από αγρότες, αύξηση τιμής πετρελαίου κ.λ.π.)
Άλλος ένας μπελάς για την υποβαθμισμένη Θεσσαλονίκη του 2010, που ακόμη περιμένει την επέκταση των αστικών συγκοινωνιών στην επαρχία Λαγκαδά, την αναβάθμιση του ΟΑΣΘ, την ολοκλήρωση των στάσεων τηλεματικής, την κατασκευή του σταθμού μετεπιβίβασης στο Λαγκαδά .
Άλλος ένας μπελάς για την υποβαθμισμένη Θεσσαλονίκη του 2010, που ακόμη περιμένει την επέκταση των αστικών συγκοινωνιών στην επαρχία Λαγκαδά, την αναβάθμιση του ΟΑΣΘ, την ολοκλήρωση των στάσεων τηλεματικής, την κατασκευή του σταθμού μετεπιβίβασης στο Λαγκαδά .
Σύμφωνα με πληροφορίες του taxalia, όλα τα θέματα εξετάζονται από τη νέα ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, αλλά ...έλλειψις χρημάτων, στάσις εμπορίου.
Το πιθανότερο σενάριο είναι πάντως η βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών, με περισσότερα δρομολόγια και την προσθήκη νέων αντιρρυπαντικών λεωφορείων στον στόλο του ΟΑΣΘ, με παράλληλη αύξηση της τιμής του εισιτηρίου, στα 70 λεπτά (από 50 που είναι σήμερα).