1 Φεβ 2010
Όταν ο Νίκος Γκάλης έπινε γάλα ΑΓΝΟ (που το θυμήθηκες;)
Η προβολή προϊόντων από διάσημοτητες δεν είναι φαινόμενο της εποχής μας αλλά...
αποτελεί μία πολύ παλιά τεχνική της διαφήμισης. Οι εταιρείες αναζητούν το ιδανικό πρόσωπο που μπορεί να δώσει ώθηση στον προϊόν τους. Πολλοί καταναλωτές θα τρέξουν να αγοράσουν το προϊόν και μόνο από την απλή συσχέτιση τους διάσημου προσώπου με το προϊόν. Το σημαντικότερο είναι το διάσημο πρόσωπο που έχει επιλεχθεί να διαφημίσει το προϊόν να ταιριάζει με την "εικόνα" του προϊόντος .
Φοβερό θέμα από το thegroceryboy που έχει ακόμη περισσότερα βιντεο.