25 Φεβ 2010

Το Halo effect, ο 2ος νόμος της θερμοδυναμικής και ..πώς μας δουλεύουν τα ΜΜΕ

Οι managers κάνουν τη δουλειά τους βάσει “ψευδαισθήσεων” (“delusions”). Δεδομένου ότι βρίσκονται υπό τεράστια πίεση προκειμένου να επιτύχουν αποτελέσματα με "καλά νούμερα" επιζητούν διακαώς να μάθουν πώς η Χ εταιρεία κατάφερε να φτάσει στην κορυφή, ποια ήταν η μυστική στρατηγική του CEO της και οι τακτικές που ακολούθησε κ.ό.κ.
Όμορφες ιστορίες “εξηγούν” τα μυστικά της επιτυχίας και προσφέρουν τις ανάλογες συνταγές επιτυχίας, οι οποίες -όπως ψευδώς ισχυρίζονται εκείνοι που τις υιοθετούν- απορρέουν από...

αυστηρές επιστημονικές έρευνες.

Διαβάστε εδώ μια είδηση που σχετίζεται με προσβλητικά και αναξιοπρεπή σχόλια προς τη χώρα μας...από ένα ακόμη Γερμανό!
Στην ουσία δεν πρόκειται για τίποτε άλλο παρά για ένα ακόμη στρουθοκαμηλισμό του τύπου "...έλα μωρέ τώρα, οι Γερμανοί και οι άλλοι ξένοι φταίνε για όλα...".

Δεν θα χρειασθεί να επιχειρηματολογήσω αρκετά προκειμένου να σας πείσω. Απλά, διαβάζοντας το συνημμένο κείμενο, μπορείτε να διαπιστώσετε και μόνοι σας ότι κάθε επίκληση σε επικριτικά, προσβλητικά και αναξιοπρεπή σχόλια εναντίον της χώρας μας, δεν αποτελούν παρά ένα μεγάλο "άλλοθι".

Στόχος όλων των mass media και των opinion makers, δεν είναι κανένας άλλος εκτός από το να μας διεγείρουν την "εξωστρέφεια"! Γιατί απλά, κάνοντάς μας να ασχολούμαστε με εξωτερικούς εχθρούς και δαίμονες, αποφεύγουν την "εντροπία"* και τις τρομακτικές επιπτώσεις του δευτέρου νόμου της θερμοδυναμικής.

Σταύρος Κυριαζής

* Εντροπία: Το μέτρο της αταξίας. Χαρακτηρίζει τις μη αντιστρεπτές μεταβολές http://www.physics4u.gr/articles/2008/second_law.html

Περί Εντροπίας: εδώ
Περί Halo effect: εδώ

http://taxalia.blogspot.com
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη