Άρθρο από το Εθνικό Απελευθερωτικό Μέτωπο Β'
Το ΚΚΕ,ως "μεγαλοεργολάβος" της Ανώτατης Παιδείας,πρωταγωνίστησε στις φοιτητικές κινητοποιήσεις.
Αν κάτι αποτελεί απόλυτη ιδεολογική προτεραιότητα για ένα "κόμμα", όπως το ΚΚΕ, είναι η πνευματική "αναβάθμιση" της εργατικής τάξης. Πάντα "καταγγελλόταν" η αμορφωσιά σαν το αίτιο της κακοδαιμονίας της. Αν η εργατική τάξη είχε μια ευκαιρία να βάλει τα παιδιά της και τον ίδιο της τον εαυτό στον κοινωνικό χάρτη, αυτή ήταν η δωρεάν δημόσια παιδεία. Ο μόνος μηχανισμός όπου το παιδί του εργάτη θα μπορούσε να συναγωνιστεί επί ίσοις όροις τα παιδιά της κεφαλαιοκρατίας και της πλουτοκρατίας για μια θέση στον "ήλιο". Το παιδί, που θα τα "νικήσει" στις Πανελλήνιες εξετάσεις και θα μπει στα Πανεπιστήμια, όταν αυτά θα αποτύχουν. Το παιδί, που δεν θα "φιλτραριστεί" από πανάκριβα δίδακτρα. Το παιδί, που θα διακριθεί στον κοινωνικό στίβο, χωρίς η φτώχεια της οικογένειάς του να λειτουργεί ως "τροχοπέδη".
Άρα, ιδεολογικό καθήκον ενός "κόμματος", όπως το ΚΚΕ, είναι να διατηρεί πάντα τη δημόσια παιδεία ασυναγώνιστη. Να διατηρεί ανοικτό τον μόνο "στίβο", όπου μπορεί η εργατική τάξη να διακριθεί και να νικήσει. Τον μόνο "στίβο", όπου μπορεί να αποδείξει ότι δεν είναι κατώτερη από τους ταξικούς αντιπάλους της, επειδή απλά είναι φτωχότερη από αυτούς. Τον μόνο "στίβο", που της επιτρέπει να παράγει η ίδια —ανάμεσα από τα δικά της παιδιά— πρόσωπα με γνώσεις και θέληση να αγωνιστούν κάποτε για την κοινωνική δικαιοσύνη και άρα υπέρ των συμφερόντων των δικών τους ανθρώπων. Των ανθρώπων, που "έλιωσαν" στα εργοστάσια, για να μπορέσουν αυτά τα παιδιά να σπουδάσουν και να αποκτήσουν τη γνώση να τους υπερασπιστούν.
Όμως, αυτό, το οποίο βλέπουμε εμείς, δεν είναι εκείνο που επιβάλει η ιδεολογική λογική. Βλέπουμε τα ελληνικά Πανεπιστήμια στα πρόθυρα του "λουκέτου". Τις ελάχιστες φορές που λειτουργούν, στην πραγματικότητα υπολειτουργούν. Σ' αυτήν την υπολειτουργία, η οποία θίγει τα συμφέροντα κυρίως των αδυνάτων —και άρα της εργατικής τάξης— βλέπουμε να πρωταγωνιστούν οι ΚΚΕδες. Στην απαξίωση του ενός και μοναδικού μέσου κοινωνικής διάκρισης, το οποίο δεν απαιτεί χρήματα ή πολιτικό μέσον για την εισαγωγή κάποιου σ' αυτό, βλέπουμε τους "πατερούληδες" να κάνουν και πάλι ιδεολογικά "λάθη".
Ο ρόλος της ΚΚΕδικης Πανσπουδαστικής στην Ανώτατη Παιδεία είναι γνωστός. Είναι οι γνωστοί "νταβατζήδες" των Πανεπιστημίων. "Επαναστάτες", που χτυπάνε το σύστημα στην "καρδιά" της εκπαίδευσής του. "Επαναστάτες" με αιτία και χωρίς κόστος. Αιτία είναι το βόλεμα, που εξασφαλίζουν πάντα μέσω του ΚΚΕ και το κόστος —που αποφεύγεται— είναι το μίζερο "διάβασμα". Οι "επαναστάτες" του ΚΚΕ θα διοριστούν στο δημόσιο, ενώ τα υπόλοιπα Ελληνόπουλα με τα ίδια πτυχία θα επιβιώνουν ως ντελιβεράδες. Οι "επαναστάτες" του ΚΚΕ θα περνούν τα μαθήματα δια του "χαιρετισμού", ενώ τα υπόλοιπα Ελληνόπουλα "λιώνουν" στο διάβασμα για ένα πτυχίο, το οποίο δεν έχει αξία ούτε για να τυλίγεις σουβλάκια. Γι' αυτόν τον λόγο μπορούμε να μιλάμε για τζάμπα "επαναστάτες" με αιτία.
Αυτοί εξυπηρετούν ως φοιτητές το ΚΚΕ και το ΚΚΕ τούς εξυπηρετεί αρχικά ως φοιτητές και στη συνέχεια σαν "επιστήμονες". Εφόσον λοιπόν όλοι αυτοί οι ΚΚΕδες, "μέτοχοι" της ίδιας αντικομμουνιστικής επιχείρησης, συμβάλουν φανερά στο να υπολειτουργεί ο μηχανισμός της ανώτατης εκπαίδευσης, εμείς πρέπει να δούμε τον λόγο που αυτό τους συμφέρει. Κάποιος "πληρώνει" το ΚΚΕ, για να μπορεί το ίδιο να "πληρώνει" τους "επαναστάτες" των Πανεπιστημίων. Κάποιος έχει λόγο να "πληρώνει" το ΚΚΕ, για να κάνει "λάθη" εις βάρος των εργατών. Κάποιος έχει λόγο να καταστρέφει την ελληνική δημόσια εκπαίδευση και να προστατεύει τα σταλινικά φοιτητόσκυλα από αυτήν την καταστροφή. Κάποιος πρέπει να έχει κέρδος από την ατυχή "επένδυση" της εργατικής τάξης να "μορφώσει" τα παιδιά της. Και πάλι δηλαδή αναζητούμε τους "πελάτες" και τα κέρδη του ΚΚΕ.
"Πελάτης"; Τα διάφορα Χάρβαρντ και η Νέα Τάξη. Οι απόφοιτοι των πρώτων, οι οποίοι εξελίσσονται σε επιφανή στελέχη της δεύτερης, ευνοούνται από την "άποψη" του ΚΚΕ για την κρατική παιδεία. Βολεύονται εύκολα στον νεοταξικό πλέον ελληνικό κρατικό μηχανισμό οι "παραγωγές" τους. Χάρη στην υπολειτουργία και την ανούσια "υπερπαραγωγή" του συστήματος της ελληνικής ανώτατης εκπαίδευσης το σύνολο των "φιλέτων" της αγοράς εργασίας πηγαίνει στα χέρια των αποφοίτων των Χάρβαρντ χωρίς την παραμικρή αντίδραση. Όποιος έχει να πληρώσει στις ΗΠΑ, αποζημιώνεται στην Ελλάδα. Η Πανσπουδαστική φροντίζει για τα "προσόντα" των Ελλήνων φοιτητών και το Χάρβαρντ φροντίζει για τα "προσόντα" της κόρης της Παπαρήγα.
"Κέρδος"; Το κέρδος της μάνας για την Παπαρήγα με την αμερικανοτραφή και άρα ασυναγώνιστη κόρη της, η οποία θα βολευτεί όπου θέλει στο δημόσιο με όποιους όρους θέλει. Μαζί με αυτό το κέρδος της μάνας υπάρχουν και τα κέρδη της γραμματέως-εκδότριας, εφόσον από αυτήν τη στάση της προκύπτουν όλα τα εκατομμύρια των "χρυσών" συνεργασιών της Τυποεκδοτικής με τη "διαπλοκή". Συμμαθητές και "ομογάλακτοι" της κόρης της είναι οι ακραιφνείς Golden Boys, που προσφέρουν σε συνθήκες "ελεύθερης" αγοράς τα χρυσά συμβόλαια των εκδόσεων. Το "χρυσό" συμβόλαιο για τον "χρυσό" οδηγό του ΟΤΕ μπορεί να τον δώσει μόνον "χρυσός" μάνατζερ. "Κάρβουνο" έχει η Αλέκα στα χέρια της, "χρυσάφι" το κάνουν οι πελάτες της.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ: http://www.eamb.gr/