Το νέο μέτωπο στο οποίο κινούνται επιθετικότατα οι Σκοπιανοί, είναι η εμπορική χρήση του ονόματος Μακεδονία. Πλασσάρουν παραβιάζοντας κάθε έννοια διεθνούς δικαίου, παραβιάζοντας την...
ενδιάμεση συμφωνία, με την ελληνική πλευρά να κοιτά αμήχανα, με το βλέμμα της αγελάδας, το όνομα "μακεδονικό" σε προϊόντα. Έτσι, όταν κάποιος ψάχνει "μακεδονικό κρασί", στις ΗΠΑ, στην Ευρώπη και αλλού, θα αγοράζει κρασί από τα Σκόπια.
Σε αυτό το ιστολόγιο, το taxalia, είμαστε πολύ προσεκτικοί και πολύ φειδωλοί σε χαρακτηρισμούς σε ότι αφορά, το "μακεδονικό ζήτημα". Επειδή ξέρουμε ότι δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις σε δύσκολα προβλήματα και ακόμη χειρότερα: Τα προβλήματα λύνονται με δουλειά. Δε λύνονται με το ελληνικό τρίπτυχο "τσιγάρο, καφές, κινητό".
Σε αυτό το ιστολόγιο, το taxalia, είμαστε πολύ προσεκτικοί και πολύ φειδωλοί σε χαρακτηρισμούς σε ότι αφορά, το "μακεδονικό ζήτημα". Επειδή ξέρουμε ότι δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις σε δύσκολα προβλήματα και ακόμη χειρότερα: Τα προβλήματα λύνονται με δουλειά. Δε λύνονται με το ελληνικό τρίπτυχο "τσιγάρο, καφές, κινητό".
Αν αφήσουμε όμως αναπάντητη και αυτή την εκστρατεία των Σκοπιανών, τότε ναι, θα μιλήσουμε για πρώτη φορά, για οριστική ήττα.
Και όπως ξαναγράψαμε εκατοντάδες φορές, τα αίτια της ήττας, δεν είναι μεταφυσικά, ούτε έχουν κάτι συνομωσιολογικό. Δυστυχώς είναι πολύ γήινα.
Το παιχνίδι το χάνουμε, επειδή απλούστατα, οι Σκοπιανοί δουλεύουν.
Τόσο απλά και πεζά.
Στην Ελλάδα, οι μόνοι που έκαναν συστηματική, κοπιώδη δουλειά, που ίδρωσαν τη φανέλα, είναι μερικοί bloggers, ο Χαϊτογλου, δυό-τρεις επιστήμονες της Ε.Μ.Σ. και το Πανεπιστήμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, που έκανε τη σοβαρότερη δουλειά. Οι υπόλοιποι είναι απλά τεμπελχανάδες πολυλογάδες, για κουβέντες καφενείου.