30 Ιουν 2010

Παράπονα για την AEGEAN


Ταξίδεψα χθες το απόγευμα με την Aegean στις 19.00 από Αθήνα για Θεσσαλονίκη.
Παρέλαβα την πέντε ημερών βαλίτσα μου από την παραλαβή αποσκευών ως ρετάλι.
Κι εξηγούμαι :

Βαλίτσα από αυτές με το ακριβό σκληρό πλαστικό, προφανώς πετάχθηκε από ψηλα κι έσκασε κάτω με την γωνία (με το σκληρότερο δηλαδή σημείο της βαλίτσας που δεν πατιέται με κανέναν τρόπο). Τσαλακώθηκε η γωνία και βούλιαξε σε διάμετρο 6-7 εκατοστών. Την χτύπησα εσωτερικά με το χέρι και επανήλθε στη θέση του, αλλά με παραμόρφωση. Το πλαστικό σε εκείνο το σημείο έγινε άσπρο και μαλακό αφού έπαθε πλαστική παραμόρφωση. Μερικές γρατζουνιές ακόμα και χτυπήματα, καθώς και μαύρα γδαρσίματα συμπληρώνουν το παζλ της κακοήθειας αυτών που πετάνε τις αποσκευές των επιβατών. Σε άμεση διαμαρτυρία μου στο αρμόδιο τμήμα της Aegean στο αεροδρόμιο Μακεδονία, πήρα την απάντηση από την υπεύθυνη και κάποιου φερόμενου ως Δ/ντή, ότι δεν επισκευάζεται, ούτε αντικαθιστάται από την εταιρεία, λόγω του ότι δεν υπάρχει ''σπάσιμο''.
Ετσι δε δικαιούμαστε να κάνουμε δ'ηλωση, απλά έγγραφη αναφορά - διαμαρτυρία για την κακομεταχείρηση από τους μεταφορείς. (αυτό που αυτονόητα έπρεπ να κάνουν οι ίδιοι...)
Ευγενική απάντηση για να με διώξουν από το σημείο με εύσημο τρόπο...
Ως μηχανολόγος και πραγματογνώμονας λυπάμαι όμως που δεν μου δίνουν το δικαίωμα να κάνω δήλωση καταστροφής προς την εταιρεία και να τεκμηριώσω επιστημονικά την άποψη μου, αφού η γνώμη και η υποκειμενική κρίση της υπαλλήλου της Aegean έχει πιο βαρύνουσα άποψη από τη δική μου.
Η ηθική όμως διάσταση της υπόθεσης, μου υπαγορεύει να μην ξαναταξιδέψω με την συγκεκριμένη εταιρεία, αν δεν μου αντικαταστήσουν την βαλίτσα.
Δεν είναι το κόστος της καινούργιας μου (πέντε ημερών με απόδειξη αγοράς) βαλίτσας, που είναι γνωστής εταιρείας με 7 χρόνια εγγύηση (τυχαία δίνουν τόση εγγύηση ;;;), αλλά η συμπεριφορά....
Φωτογραφίες, βαλίτσα και στοιχεία μου διαθέσιμα.
Α.Π. ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη