Η Τράπεζα Πειραιώς εκφράζει τη λύπη της για δυσάρεστο γεγονός που συνέβη σε υποκατάστημά της στη Θεσσαλονίκη και διευκρινίζει τα ακόλουθα:
- ο πελάτης είχε ληξιπρόθεσμες οφειλές από δεκαπενταετίας και πλέον, τις οποίες στο σύνολό της η Τράπεζα τακτοποίησε, διαγράφοντας το σύνολο του ποσού το έτος 2006.
- το γεγονός αυτό μετά από αίτημα του ιδίου, του γνωστοποιήθηκε και με σχετική επιστολή στις 11/12/2008, η οποία κατά λέξη αναφέρει: «Συνεκτιμώντας και συναισθανόμενοι τα προσωπικά σας προβλήματα, αν και δεν υπάρχει οποιαδήποτε υπαιτιότητα της Τράπεζας γι’ αυτά σας απαλλάσσουμε από κάθε οφειλή σας προς την Τράπεζα και δεν προτιθέμεθα να επιδιώξουμε την εξόφλησή της».
Δυστυχώς όμως, εκφεύγει της δυνατότητας της Τράπεζας η κάλυψη άλλως επαγγελματικών, ή και προσωπικών εκκρεμοτήτων και υποχρεώσεων του παραπάνω πρώην πελάτη μας και απαλλαγέντος από την Τράπεζα οφειλέτη μας.