σερβικές επιχειρήσεις.
H άδεια είχε δοθεί το 2000 για 10 χρόνια.
Η ανάληψη αποτελεσματικού πτητικού έργου απαιτεί την κάλυψη συγκεκριμένων προϋποθέσεων ασφαλείας των πτήσεων, αλλά και των οικονομικών απαιτήσεων για την απόκτηση αξιόπιστου στόλου αεροσκαφών.
Η ΜΑΤ βρίσκεται σε διαδικασία πτώχευσης, διαθέτει ένα μόνο αεροσκάφος (ένα Boeing 737-500, ηλικίας 18 ετών), το οποίο δεν πετάει λόγω τεχνικών προβλημάτων και αποκτήθηκε από τη Σερβική JAT.
Στις 15 Απριλίου, υπεγράφη το μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ MAT και JAT στο Βελιγράδι, μεταξύ του εκτελεστικού διευθυντή της κρατικής Σερβικής αεροπορικής εταιρείας στρατηγού Sasa Vlaisavljevic και του προέδρου της Σκοπιανής ΜΑΤ, Zlatko Petrovski.(φωτογραφία)