λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τους οι επιχειρηματίες. Πάντα υπάρχει λόγος. Κανείς καταναλωτής δεν γκρινιάζει όταν νιώθει ότι τον σέβονται.
Όμως δεν πρέπει μόνο, να καυτηριάζουμε κακές συμπεριφορές, αλλά να αναδεικνύουμε και τους καλούς επαγγελματίες!
Θεωρώ υποχρέωσή μου να ευχαριστήσω το κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην Θεσσαλονίκη, στην οδό Βασ.Όλγας 101, γιατί το Σάββατο το μεσημέρι, χάλασε ξαφνικά το "περίπλοκο" κινητό μου SE G705), παρουσιάζοντας σοβαρές αρρυθμίες σε wi-fi, gps, software και hardware κλπ.
Παρά το γεγονός ότι δεν το αγόρασα από το συγκεκριμένο κατάστημα της αλυσίδας, ούτε είχα απόδειξη μαζί μου, παρά το γεγονός ότι δεν είχα ξαναμπεί σε αυτό, οι άνθρωποι το παρέλαβαν και το έφτιαξαν τάχιστα. Η ευχάριστη έκπληξη ήρθε όταν πήγα να πληρώσω: "είναι μέσα στην εγγύηση", μου είπε ο υπεύθυνος (αν και πέρασε 1,5 χρόνος από την αγορά του και ούτε ήξερα ότι καλύπτεται ακόμη από την εγγύηση, ούτε είχα το πιστοποιητικό της εγγύησης).
Σωστότατοι, ευγενικότατοι, εξυπηρετικότατοι οι άνθρωποι του ΓΕΡΜΑΝΟΥ στη Βασιλίσσης Όλγας.
Να λέμε και τα καλά!