Σε πλήρη αναντιστοιχία με τις προεκλογικές της εξαγγελίες, η κυβέρνηση εφαρμόζει μία από τις πιο σκληρές φοροεπιδρομές που έχει γνωρίσει ποτέ η χώρα. Η ανεξέλεγκτη επιβολή φόρων λουκέτα σε εκατοντάδες εταιρείες του κλάδου, ενώ τον ίδιο κίνδυνο αντιμετωπίζουν τώρα τα ΜΜΕ με την επιβολή ενός εξοντωτικού φόρου ύψους 20% στις τηλεοπτικές διαφημίσεις....
Πληθαίνουν οι φωνές που επικρίνουν τις κυβερνητικές επιλογές για την αλόγιστη φορολόγηση, ακόμα και σε ιστοσελίδες, αλλά και για την αδυναμία να αυξήσει τα έσοδα του κράτους.
Αποτέλεσμα να μπαίνουν στο στόχαστρο υγιείς τομείς της οικονομίας οι οποίοι θα μπορούσαν να βοηθήσουν καθοριστικά στην πολυπόθητη ανάπτυξη.
Για να επιτευχθεί ο στόχος της εξοικονόμησης 25 δισεκατομμυρίων ευρώ, την επόμενη τριετία, η κυβέρνηση επιβάλει νέους φόρους, έμμεσους και άμεσους, σε φυσικά και νομικά πρόσωπα.
Τη στιγμή που καμία νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης, δεν στοχεύει στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας, η φορολογική επιδρομή υπονομεύει περαιτέρω την ανάπτυξη της χώρας, προκαλώντας αντιδράσεις ακόμη και από στελέχη του ΠΑΣΟΚ όπως ο επικεφαλής της ομάδας εργασίας για το Εμπόριο και την Παραγωγή του Τομέα Ανάπτυξης του ΠΑΣΟΚ, Δημήτρης Μάρδας.
«Αν δεν μεγαλώσει αυτή η οικονομία, όλα αυτά που βλέπουμε σήμερα, θα τα δούμε και μετά από 3,4,5 χρόνια. Δεν λύνεται το πρόβλημα με τέτοιου είδους μέτρα - πυροσβεστικού χαρακτήρα. Το μεγάλωμα της οικονομίας, είναι επενδύσεις.. είναι απλά πράγματα» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μάρδας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.
Ενδεικτικό είναι ότι το πρώτο πεντάμηνο του έτους το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης αύξησε τα έσοδα από τον ΦΠΑ, μόλις κατά 56 εκατομμύρια ευρώ σε σχέση με πέρυσι, όταν ο συντελεστής ήταν χαμηλότερος κατά 2 μονάδες.
Η ανεξέλεγκτη επιβολή φόρων στην αγορά ακινήτων έχει ήδη επιφέρει πάγωμα των συναλλαγών, αφαίμαξη των ιδιοκτητών και λουκέτα σε εκατοντάδες εταιρείες του κλάδου, ενώ τον ίδιο κίνδυνο αντιμετωπίζουν τώρα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με την επιβολή ενός εξοντωτικού φόρου ύψους 20% στις τηλεοπτικές διαφημίσεις.
Περαιτέρω, διάταξη στο ασφαλιστικό νομοσχέδιο, επεκτείνει το αγγελιόσημο που μέχρι σήμερα επιβάλλεται σε διαφημίσεις του Tύπου, και των ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών, και σε διαφημίσεις στο διαδίκτυο, με αποτέλεσμα, όπως σημειώνει η «Καθημερινή», τα ειδησεογραφικά sites να βρεθούν σε δυσμενή θέση, καθώς η διαφήμιση θα στραφεί προς μη ειδησεογραφικά.
Επίσης θα χαθούν έσοδα απο ελληνικά προς ξένα διαδικτυακά μέσα, τα οποία δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, αλλά έχουν την έδρα τους στο εξωτερικό.
«Η κυβέρνηση πρέπει να γίνει πιο επιθετική, να αλλάξει τους θεσμούς να κάνει βαθιές τομές» δήλωσε μεταξύ άλλων στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ ο καθηγητής οικονομικών στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς Θεόδωρος Πελαγίδης.
http://www.skai.gr