ασφαλίστρων των οχημάτων με την κάρτα ελέγχου καυσαερίων.
Η έλλειψη της κάρτας ελέγχου δεν θα επιτρέπει στα οχήματα να ασφαλίζονται, ενώ ανασφάλιστα οχήματα δεν θα μπορούν να προσέρχονται στα ΚΤΕΟ για έλεγχο. Ταυτόχρονα όμως θα υπάρξουν ρυθμίσεις και για τον ελεγχο των ΚΤΕΟ. Οπως έγινε χθες γνωστό κατά τη διάρκεια παρουσίασης τού νομοσχεδίου, υπάρχει ένα ποσοστό οδηγών που κυμαίνεται από 35% έως 40% που δεν περνούν τα αυτοκίνητά τους από ΚΤΕΟ. Την ίδια ώρα, προβληματισμό προκαλούν στην ηγεσία του υπουργείου Υποδομών τα στοιχεία που δίνονται από τα ΚΤΕΟ για τους τεχνικούς ελέγχους.
«Οταν, για παράδειγμα, σε ένα ΚΤΕΟ το 90% των οχημάτων ύστερα από τεχνικό ελεγχο διαπιστώνεται- εκτός και εντός εισαγωγικών- ότι είναι απολύτως εντάξει αντιλαμβάνεστε ότι προκύπτει ένας προβληματισμός. Ειναι δυνατόν μόνο το 10% να παρουσιάζει κάποιο μικρό πρόβλημα;» αναρωτήθηκε ο υπουργός Υποδομών κ. Δημήτρης Ρέππας.
Μείωση προστίμου
Με το νέο νομοσχέδιο, μειώνεται το πρόστιμο των 400 ευρώ για τα αυτοκίνητα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ με την προϋπόθεση ο οδηγός μέσα σε 10 μέρες- από την ημέρα που πήρε κλήση- να προσκομίσει το δελτίο τεχνικού ελέγχου. Τότε, θα καταβάλει το 1/8 του προστίμου, δηλαδή 50 ευρώ. Παράλληλα, προβλέπεται η έκδοση κάρτας ελέγχου θορύβου για δίκυκλα και τρίκυκλα. Ο πρώτος έλεγχος θα είναι δωρεάν, αλλά αν υπάρχουν υπερβάσεις θα προβλέπεται η καταβολή τέλους για τον επανέλεγχο.
tanea.gr