Οι Αμερικανοί δεν είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για να χρησιμοποιήσουν το Twitter, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσίευσε την περασμένη εβδομάδα το Κέντρο για το Ψηφιακό Μέλλον στη Σχολή Επικοινωνίας & Δημοσιογραφίας USC.
Η έρευνα σε 1.981 χρήστες του Διαδικτύου στις ΗΠΑ διαπίστωσε ότι το 49% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί το microblogging όπως το Twitter, αλλά το
Η έρευνα σε 1.981 χρήστες του Διαδικτύου στις ΗΠΑ διαπίστωσε ότι το 49% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί το microblogging όπως το Twitter, αλλά το
...μηδέν τοις εκατό, από αυτούς είπαν ότι θα πλήρωναν για να το χρησιμοποιήσουν.
Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι οι μισοί από αυτούς ποτέ δεν έκαναν κλικ σε διαφημίσεις στο διαδίκτυο, με το 70% να λέει ότι το βρίσκουν ενοχλητικό.
Ο Jeffrey Cole, διευθυντής του Κέντρου, δήλωσε ότι μια τέτοια ακραία διαπίστωση δείχνει τη δυσκολία που έχουν οι χρήστες του Διαδικτύου να πληρώνουν για κάτι που ήδη λαμβάνουν δωρεάν.
Ωστόσο, το 55 τοις εκατό είπαν ότι θα προτιμούσαν να υπάρχει web διαφήμιση από το να πληρώνουν για το περιεχόμενο.
Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι οι μισοί από αυτούς ποτέ δεν έκαναν κλικ σε διαφημίσεις στο διαδίκτυο, με το 70% να λέει ότι το βρίσκουν ενοχλητικό.
Ο Jeffrey Cole, διευθυντής του Κέντρου, δήλωσε ότι μια τέτοια ακραία διαπίστωση δείχνει τη δυσκολία που έχουν οι χρήστες του Διαδικτύου να πληρώνουν για κάτι που ήδη λαμβάνουν δωρεάν.
Ωστόσο, το 55 τοις εκατό είπαν ότι θα προτιμούσαν να υπάρχει web διαφήμιση από το να πληρώνουν για το περιεχόμενο.
«Οι καταναλωτές θέλουν πραγματικά ελεύθερο περιεχόμενο χωρίς διαφημίσεις, αλλά, τελικά, θεωρούν ότι για το περιεχόμενο θα πρέπει να καταβληθεί κάποιο ποσό με τον ένα ή τον άλλο τρόπο», πρόσθεσε ο Cole.