Κάλπες (!) στήνουν το απόγευμα της Τρίτης οι μεταφορείς στη Γενική Συνέλευση των σωματείων του κλάδου, προκειμένου να αποφασίσουν για το μέλλον των κινητοποιήσεών τους.
Από νωρίς τα σωματεία των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης, συνεδριάζουν, υπό την πίεση των παραγωγικών φορέων που κάνουν λόγο για ασφυξία στην αγορά.
Η απόφαση των εκπροσώπων τους από όλη τη χώρα θα ληφθεί με μυστική ψηφοφορία στις 5 το απόγευμα, όπως ζητούσε μεγάλη μερίδα των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης που τάσσεται υπέρ της αποκλιμάκωσης.
Η κυβέρνηση, εμφανίζεται αποφασισµένη να σκληρύνει τη στάση της έναντι των ιδιοκτητών φορτηγών, σύμφωνα με «Τα Νέα».
Ήδη το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη έχει διαμηνύσει στους ιδιοκτήτες των φορτηγών πως η «περίοδος χάριτος», κατά την οποία οι απεργοί αντιμετωπίζονταν με διαλλακτικό τρόπο από την ΕΛ.ΑΣ. έχει παρέλθει οριστικά. «Θα εφαρμοστεί ό,τι ορίζει ο νόμος, είναι το μήνυμα που έδωσε ο Χρήστος Παπουτσής στους επιτελείς της Ελληνικής Αστυνομίας.
Αυτό σηµαίνει πως πλέον δεν θα επιτραπεί οποιαδήποτε παρεµπόδιση της κυκλοφορίας, η αστυνοµία θα αποµακρύνει τα φορτηγά που θα βρίσκονται σταθµευµένα σε σηµεία των εθνικών οδών. Στο ζήτηµα αν θα οδηγούνται στο Αυτόφωρο οι ιδιοκτήτες φορτηγών Δ.Χ. που δεν συµµορφώνονται στα σηµειώµατα επίταξης, κύκλοι του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη ρίχνουν το µπαλάκι στο υπουργείο Δικαιοσύνης και τους δικαστικούς λειτουργούς, οι οποίοι -έστω και αυτεπαγγέλτως-θα πρέπει να κινήσουν τη σχετική διαδικασία και να ζητήσουν τις επ' αυτοφώρω συλλήψεις.
Εν τω μεταξύ, σε απόγνωση βρίσκονται πλέον δεκάδες επιχειρήσεις ύστερα από την άκαρπη συνάντηση που είχαν τη Δευτέρα εκπρόσωποι της αγοράς με τους ιδιοκτήτες φορτηγών. Σε πολλές περιοχές της χώρας, κυρίως σε νησιά αλλά και σε περιοχές της Βόρειας Ελλάδας, οι ελλείψεις ακόμα και βασικών καταναλωτικών αγαθών είναι ορατές. Και στην αγορά της Αττικής, όμως ο εφοδιασμός γίνεται με μεγάλη δυσκολία.
Την ίδια ώρα έχουν εξαντληθεί τα αποθέµατα σε πολλές εισαγωγικές επιχειρήσεις και κινδυνεύουν να µην µπορούν να προµηθεύσουν τα καταστήµατα λιανικής, ενώ πολλοί είναι οι επιχειρηµατίες που έχουν εµπορεύµατα εγκλωβισµένα στα λιµάνια. Ήδη 4.000 κοντέινερ µε εµπορεύµατα βρίσκονται στο ΣΕΜΠΟ και αλλά 3.000 στο λιµάνι του Πειραιά, ενώ 3.000 κοντέινερ βρίσκονται στο λιµάνι της Θεσσαλονίκης.
«Καταστρεφόµαστε και κανείς δεν ενδιαφέρεται. Έχει χαθεί κάθε περιθώριο αντοχής» λέει ο πρόεδρος της Εθνικής Συνοµοσπονδίας Ελληνικού Εµπορίου Βασίλης Κορκίδης.
Newsroom ΔΟΛ