31 Οκτ 2010

"Γιατί, αυτή τη φορά ΔΕΝ θα ψηφίσω Κακλαμάνη"

Εισαγωγή:
Ένας υποψήφιος μετο συνδυασμό του Νικήτα Κακλαμάνη, ονόματι Φώτης Ιγνατίου, έστειλε προφανώς σε μια μεγάλη λίστα ψηφοφόρων του ή φίλων ή γνωστών του, ένα συνηθισμένο μήνυμα, που λέει "ζητώ την ψήφο σας".
Ένας από τους παραλήπτες, ονόματι Δημήτρης Τσίτσης, εξηγεί στον υποψήφιο για ποιό λόγο δεν θα ψηφίσει αυτή τη φορά Κακλαμάνη.
Δείτε την αλληλογραφία (στο taxalia μπαίνει για την παράγραφο 2 της απάντησης):
 
το ηλεκτρονικό μήνυμα του υποψήφιου Φώτη Ιγνατίου
ΚΑΙ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΩΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ

ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΝ ΟΧΙ.
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΝΑ ΜΕ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΩΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΜΕ ΤΟ ΝΙΚΗΤΑ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗ.
ΦΩΤΗΣ ΙΓΝΑΤΙΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ-
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΕΧΝΟΠΟΛΙΣ-
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
.............
η απάντηση του ψηφοφόρου Δημήτρη Τσίτση
Αγαπητέ κύριε Φώτη Ιγνατίου, γεια σας, σε απαντηση δικού σας ηλ.μηνυματος...

(αν καταδεχτείτε και μου απαντήσετε, γιατί ο κος Κικίλιας με αγνόησε θα μου
πείτε τώρα είναι πολύ γεμάτο το πρόγραμμα του,...καλά μετά τις εκλογές πάλι
θα μας πουν τα ίδια)

1.Από το 1974 ψηφίζω την παράταξη, και ουδέποτε έφυγα από αυτήν.

2.Δυο χρόνια τώρα το γραφείο του κο Κακλαμάνη με ηλεκτρονικές επιστολές
απαντήσεις στα ερωτήματα μου, μου λέει ψέματα για το Άγαλμα του Μ.Αλεξάνδρου
στην Αθήνα.

3.Ζω από το 1966 κοντά στον Άγιο Παντελεήμονα, είμαι κοντά στα 60 μου και
σπάνια βγαίνω πλέον έξω τα βράδια. Επειδή πήρα σκύλο για την ασφάλεια μου
αναγκάστηκα τον βγάζω βόλτα, στα στενά και στην γνωστή πλατεία. Αισθάνθηκα
ότι είμαι στην Καμπούλ ή σε άλλη πόλη της Ασίας, τα δε υπόγεια μαγαζιά έχουν
αλλάξει χρήση και έχουν γίνει στέκια και κατοικίες λαθρομεταναστών χωρίς να
γίνεται έλεγχος από τις αρμόδιες αρχές. Φυσικά δεν είδα ποτέ τον Δήμαρχο
Αθηναίων να "βγαίνει" σε ένα τηλεοπτικό δελτίο ειδήσεων που οι
κατευθυνόμενοι "δημοσιογράφοι-εισαγγελείς" τύπου Κουλουγλου και Συριζα, και
να υποστηρίζει εμάς που αποκαλούν ρατσιστές και φασίστες, δεν είδα καμμία
ιδιαίτερη φροντίδα για την καθαριότητα που οι λαθρομετανάστες έχουν
μετατρέψει σε σκουπιδότοπο την περιοχή μας. Ένα έργο ξεκίνησε να κάνει στην
Πατησίων με το υπόγειο γκαράζ, και έκανε πίσω φοβούμενος τους λίγους που
είχαν συμφέροντα, με αποτέλεσμα ο χώρος σήμερα να έχει και αυτός κατελήφθη
από λαθρομετανάστες κλπ, Δεν έχει την ΔΥΝΑΜΗ, ΔΕΝ θέλει, δεν ξ

4. Καιρός κύριε Ιγνατίου να ψηφίσουμε κάτι άλλο κάτι που δεν έχει ξανά
δοκιμαστεί αλλά μας προστατεύεσαι πριν απο20 περίπου μήνες από το ξύλο που
θα μας έριχναν οι λαθρομετανάστες και οι αριστερίζοντες, όταν μας κάλεσε το
6ον διαμέρισμα σε διαμαρτυρία στον Α.Παντελέημονα, και εμφανιστήκαν οι
Συριζαιοι ενθαρρύνοντας τους εναντίων μας.
Με εκτίμηση
Δημήτρης Τσίτσης
-Καλό βόλι-
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη