Το διαφημιστικό φυλλάδιο που βλέπετε (κλικ για μεγέθυνση), διανεμήθηκε χθες σε όλη τη Θεσσαλονίκη, πόρτα-πόρτα.
Δεν φέρει την υπογραφή κανενός συνδυασμού ή υποψηφίου, αλλά:
Στην προμετωπίδα έχει ένα όνομα με λογότυπο μάλιστα, το Galop και στη συνέχεια αναφέρει
"Έρευνα της εταιρείας Galop για τα αποτελέσματα δημοσκόπησης..."
Εκτός από την ασύντακτη και ασυνάρτητη φράση, αναφέρεται...
σε εταιρεία δημοσκοπήσεων με την επωνυμία "Galop". Τέτοια εταιρεία όμως δεν υπάρχει !
Στο τέλος -και αφού παρουσιάζεται ήδη μια "δημοσκόπηση" - λέει "ψηφίστε στο site: http://www.galloptoday.info/
Πάμε λοιπόν να ψηφίσουμε στο συγκεκριμένο site.
Καταρχήν, δεν πρόκειται καν για site, αλλά για μια απλή φόρμα ψηφοφορίας, που δημιουργείται με το λογισμικό της http://www.freedback.com/.
Οι ερωτήσεις της ανύπαρκτης εταιρείας, είναι απολύτως γελοίες και δεν έχουν καμιά σχέση με δημοσκόπηση. Πιό αστείες δεν θα μπορούσε να είναι:
Υπάρχουν πέντε ερωτήσεις, η μια πιό γελοία από την άλλη, οι οποίες είναι:
ερ.1. Γιατί είναι πρώτος στις προτιμήσεις σας ο Γιάννης Μπουτάρης ;
όπου υπάρχουν 2 επιλογές: α. επειδή κατέβηκε ξανά υποψήφιος β: επειδή έχει διειδυτικότητα στους νέους.
Από τη φρασεολογία, που χρησιμοποιείται, συμπεραίνουμε ότι: α. τη λέξη "κατέβηκε" δεν θα τη χρησιμοποιούσε ποτέ εταιρεία δημοσκοπήσεων! Άκου "κατέβηκε"! Αυτό δείχνει ανθρώπους που είναι υποψήφιοι, ή φίλους τους. β. Η λέξη "διεισδυτικότητα" γράφεται σωστά ορθογραφικά ! Άρα πρόκειται για μορωμένα ...παιδιά!
ερ.2. Γιατί ήταν έκπληξη το υψηλό ποσοστό του Μάκη Στεργίου που κατεβαίνει ανεξάρτητος ;
Η ερώτηση, που δεν είναι καν ερώτηση, αλλά ...μύχιες επιθυμίες, αναφέρεται στον παντελώς άγνωστο στο 99,9% των Θεσσαλονικέων, υποψήφιο του ΛΑ.Ο.Σ. Μάκη Στεργίου.
Η επιλογή που έχει ο συμμετέχων στη "δημοσκόπηση" είναι για ΟΣΚΑΡ γελοιότητας !
Υπάρχει μόνο μια (-1-) επιλογή , η οποία είναι "Επειδή ο κόσμος είναι αηδιασμένος από τα δύο μεγάλα κόμματα".
ερ.4. Η προβλεπόμενη μεγάλη αποχή από τις δημοτικές εκλογές, οφείλεται στη δυσαρέσκεια για τα δυό μεγάλα κόμματα;
Μια δημοσκόπηση λοιπόν, που πρέπει να ερευνά αν θα υπάρξει αποχή (αυτή είναι η δουλειά των δημοσκοπήσεων) θέτει ως δεδομένη απάντηση, κάτι που θα έπρεπε να αποτελεί ερώτημα.
Το φοβερό είναι ότι στις 4 από τις 5 ερωτήσεις ο απαντών δεν έχει άλλα δυνατότητα απάντησης !!!
To ακόμη φοβερότερο είναι, ότι ζητείται e-mail !!! Προφανώς για να συλλέξουν e-mails οι εγκέφαλοι της ιστορίας. Τέλος, ο συμμετέχων, δεν μπορεί να δεί τα αποτελέσματα !
Πάμε στην ουσία.
Αν αυτή η μπούρδα, έμενε στο επίπεδο του ιντερνετ, θα ήταν μια ακόμη χαζή ιστοσελίδα.
Όταν όμως, με αφορμή αυτή τη γελοιότητα, κάποιος υποψήφιος τυπώνει εκατοντάδες χιλιάδες φυλλάδια και τα διανέμει σε κάθε σπίτι, σε κάθε διαμέρισμα, και την παρουσιάζει ως "αποτέλεσμα δημοσκόπησης της (ανύπαρκτης!!!) εταιρείας "Galop", τότε μιλάμε για σοβαρό ζήτημα.
Για την ιστορία, εταιρεία με το όνομα Galop, φυσικά δεν υπάρχει. Υπάρχει όμως ο ιστότοπος http://www.galop.gr/ ο οποίος δεν είναι εταιρεία, αλλά διοργανώνει ψηφιακές "δημοσκοπήσεις", για την πολιτική, την οικονομία, τις τέχνες και το ..σεξ.
Στην ιστοσελίδα, αναγράφονται τα ονόματα των διαχειριστών της: Αλέξανδρος Βελέντζας, Μιχάλης Βλαστός. Ο Μιχάλης Βλαστός είναι εκπαιδευτικός πληροφορικής στην Αθήνα και δεν φαίνεται να έχει σχέση με το εγχείρημα. Πιθανότατα η galop.gr δεν έχει καμία σχέση με το φυλλάδιο.
Το ζήτημα τελικά, είναι ποιός ξόδεψε όλα αυτά τα χρήματα, αν τα δήλωσε στις εκλογικές δαπάνες του και κυρίως αν θα πρέπει να΄"κάτσει στο σκαμνί" για εξαπάτηση των ψηφοφόρων, που δεν είναι εξοικοιωμένοι με το διαδίκτυο και δεν κατάλαβαν περί τίνος πρόκειται.
Το φυλλάδιο "κάνει μπαμ", για το ποιός έστησε αυτή τη γελοία ιστορία, αλλά επειδή πάντα υπάρχει ένα μικρό ενδεχόμενο προβοκάτσιας, δεν θα το συνεχίσουμε. Τα υπόλοιπα ο εισαγγελέας....
SG/ http://taxalia.blogspot.com /1-10-2010