Πιο γρήγορα απ’ ότι αναμενόταν, το διαδίκτυο και η οικονομική κρίση έβαλαν «φωτιά» στα ελληνικά ΜΜΕ. Εδώ που τα λέμε, το διαδίκτυο έβαλε φωτιά σε διεθνή και ισχυρά ΜΜΕ, τα ελληνικά θα άφηνε.
Ολόκληρος λοιπόν ο χθεσινός τύπος είχε αναφορές στην κρίση που περνάνε τα ελληνικά ΜΜΕ και η κάθε εφημερίδα προσπαθούσε να ρίξει την κακοδαιμονία όπου τη συνέφερε, αδυνατώντας να δουν ή κάνοντας πως δεν βλέπουν......
τα πραγματικά αίτια της κακοδαιμονίας.Τα ελληνικά ΜΜΕ, απλά έχουν πρόβλημα αξιοπιστίας. Έμπλεξαν την αποστολή τους για γνήσια και αντικειμενική ενημέρωση του λαού με την ίδια την πολιτική εξουσία με την οποία συγχρωτίστηκαν και αντί να αποτελέσουν τα όργανα ελέγχου της πολιτικής εξουσίας, έγιναν οι προπαγανδιστές της εξουσίας σε βάρος της κοινωνίας.
Αυτός ο συγχρωτισμός απομάκρυνε τους πολίτες από τα ΜΜΕ με αποτέλεσμα τα ΜΜΕ να έχουν όλο και πιο πολύ ανάγκη το κρατικό χρήμα για να ανταπεξέλθουν στα υψηλά κόστη συντήρησής τους.
Από τη μια μεριά λοιπόν το διαδίκτυο και από την άλλη η οικονομική κρίση που περιόρισε κάπως το κρατικό χρήμα κάνει την κατάσταση στα ελληνικά ΜΜΕ απελπιστική.
Για μας η λύση είναι να ξεχάσουν αμέσως τον συγχρωτισμό τους με την πολιτική εξουσία, να συρρικνωθούν σε βιώσιμες μονάδες και να ταχθούν με το μέρος του λαού ελέγχοντας εξαντλητικά την πολιτική εξουσία στη λογική της κατάργησης της αυτονομίας του πολιτικού συστήματος απέναντι στις κοινωνικές ανάγκες και την κοινωνική δυναμική. Δηλαδή, αν θέλουν να αποκτήσουν την χαμένη αξιοπιστία τους, θα πρέπει να εγκαταλείψουν τον εναγκαλισμό τους με την πολιτική εξουσία και να γίνουν ο πραγματικός τέταρτος πυλώνας της δημοκρατίας, θέση την οποία πλέον διεκδικούν χιλιάδες blogs.
Αν ενεργούσαν έτσι και δεν κάλυπταν όλη τη σαπίλα και τη διαφθορά του πολιτικού συστήματος δεν θα καταλήγαμε ως κοινωνία και ως κράτος εδώ που καταλήξαμε.
Φίλοι των ΜΜΕ, υπάρχει ακόμα χρόνος. Ή με το λαό, ή κατά του λαού.
Αποφασίστε.