3 Νοε 2010

Δεν είμαι υποψήφιος λόγω του πατέρα μου!

Με μεγάλη επιτυχία έγινε χθές η κεντρική προεκλογική ομιλία του υποψήφιου δημοτικού συμβούλου Θεσσαλονίκης Πέτρου Εγγλέζου στο ξενοδοχείο Μακεδονία Παλλάς.

Σημεία από την ομιλία:
"Σ' αυτές τις εκλογές δεν ζητάω προίκα. 
Θέλω να ξεχάσετε το Εγγλέζος και να δείτε τον Πέτρο. 
Έναν νέο άνθρωπο έτοιμο να προσφέρει στην πόλη και στην γενιά του. 
Τιμώ και σέβομαι τον πατέρα μου, την πορεία του και την προσφορά του. 
Αλλά ξεκαθαρίζω δεν είμαι υποψήφιος λόγω του πατέρα μου.
Δεν εμφανίστηκα ξαφνικά, επειδή εκείνος αποφάσισε να κλείσει τον κύκλο του. 
Όσοι με γνωρίζουν, το ξέρουν καλά αυτό.
Είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος από αγάπη και ενδιαφέρον για αυτή την πόλη και για τη νέα γενιά.
Με σεβασμό στην προηγούμενη γενιά, αλλά με προίκα τους δικούς μου αγώνες. 
Τους αγώνες μου στη ΔΑΠ- ΝΔΦΚ  και στην ΟΝΝΕΔ, δεν τους εξαργυρώνω, τους συνεχίζω."
 
Copyright © 2015 Taxalia Blog - Θεσσαλονίκη